06.25-26.


Advertisement
Sweden's flag
Europe » Sweden » Uppsala County » Uppsala
June 27th 2008
Published: June 27th 2008
Edit Blog Post

hello

meséltem már a kórház legnagyszerűbb szállítási rendszeréről (azt leszámítva, hogy a betegeket kis targoncákon szállítják és a dolgozók háromkerekű rollereken közlekednek...😊 ?? szóval az egész kórház egy nagy komplexum, sok épülettel, kb mint a klinikák...és az egészben működik egy zseniális postázási rendszer: minden osztályon található egy felvevő és leadó "állomás", gyakorlatilag bármit átküldhet az ember bárhova. szóval egy vákumos csőrendszer hálózza be az egész kórházat és ilyenkis hengerekben lehet küldeni pl papírokat, vérmintákat, bármit, ami belefér...szóval nagyon vicces! mint azt nemrég megtudtam ezt csőpostának hívják... 😊
tegnap vagyis csürörtökön kicsit ko voltam, mert kaptam breontól egy könyvet és annyira szar, hogy szerda éjszaka nem bírtam letenni és hajnali f4ig olvastam... :D (jó ebben talán az is közrejátszott, hogy 12kor keltem és nem bírtam elálmosodni) szóval tegnap nem éppen frissen keltem, ráadásul elaludtam, ha manoj, az indiai srác nem kopog be, még talán most is alszom...de így 25 perc alatt futottam az ágy -> reggeli referáló távot, ahol elpasszoltak az onkológiára, ahol a doktorok nem értek rám, uh a nővérek a szárnyuk alá vettek, miután kiderült, hogy én is dolgoztam nővérként még egy infúziót is összeszerelhettem 😊)))) amúgy bmi uncsi nap volt, délután egy gammakamerás scannelést bámultam, ami ugye kb olyan, mintha a festést néznéd, miközben szárad (az anesztes mondta, aki a kislányt altatta ott) 😊))) hát tényleg bmi unalmas volt, uh le is léptem 4 körül és jöttem haza siobhánt búcsúztatni, aki ment haza, egy újabb madárka repült ki a fészekből brühühü....vanessa még 2 hétig marad, az indiai pajtik július közepéig, meg hát lehet tényleg lesz munkám, már rajta vagyok a témán...na léányeg, hogy ma sikerült kiolvasnom a könyvet 😊)) borzasztó.....persze happy ending, they live happily ever after stb 😊
este kedélyes meccsnézés, örülök a spanyoloknak 😊
ma kb ugyanaz, onkológia, vannak sikertörténetek és vannak nem annyira szerencsések...délután breonnal pletykáltunk megcsináltam 1-2képet uppsaláról, mert rájöttem, hogy még csak a vérosban nemigazán fényképezgettem, ahol pedig mindennap járok-kelek.
na pá, megyek nationbe 😊))

Advertisement



Tot: 0.099s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 52; dbt: 0.0678s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb