Trains

Sweden's flag
Europe » Sweden » Skåne County » Malmö
August 2nd 2010
Published: August 2nd 2010

We zijn ondertussen gestrand in Malmö, na een rit van ongeveer 15 h. -Simon onderneemt een heldhaftige poging het qwerty toetsenbord de baas te blijven(dus excuses voor tipfouten)- Er staat nu een nachtje treinreizen/slapen tot aan Oslo voor de boeg. Enkele medereizigers wisten ons te vertellen dat ze op hun reis constant moesten opstaan om hun ticket te tonen. Hopelijk blijven wij gespaard. Eerst nog een dagje Oslo bezoeken en dan verder naar de Poolcirkel.

Maar elke rit wordt steeds leuker -Lucas- ! Brussel-Keulen was een waas. Verscheidene keren in slaap gevallen en slechts echt wakker toen we er waren. We zijn echter blij dat we het grauwe station van Hamburg kunnen echter achterlaten . De rit Hamburg-Kopenhagen was heel erg aangenaam dankzij onze buren, 2 Deense meisjes die juist terugkeerden van een maandje rondtrekken. Toffe babbel, delen van fruit en een potje kaarten. Al bij al een toffe dag achter de rug.

We gaan ons eens klaarmaken voor de rit !

Tot snel,

Lucas en Simon.

Tot: 0.059s; Tpl: 0.008s; cc: 15; qc: 28; dbt: 0.0308s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb