Heej Heej


Advertisement
Norway's flag
Europe » Norway » Northern Norway » Bodø
August 5th 2010
Published: August 5th 2010
Edit Blog Post

Heej vriendjes !

Het duurde even voor we internet hadden maar hier zit ik dan, in het Bodoe Tourist Office. Simon is nog even eten gaan kopen en we wachten op onze boot naar de Lofoten. Spannende dingen in de afgelopen dagen: in Oslo kregen we van een al wat oudere man elk 200 kronen 😱 "to buy something in Norway.." waardoor we 3 musea konden doen en een tocht op de Oslofjord. Onze trein naar Bodoe werd geraakt door een steenlawine, iets voor de poolcirkel waardoor we geëvacueerd moesten worden. Ik bloedde zelfs !!!! Maar dat kwam door muggenbeten dus no worries. Gisteren aiki noodles gegeten en brood, wat smaakte. Ik ga jullie laten want ik heb maar 15 min.

Love you all en tot snel 😊



Lucas en Simon

Advertisement



5th August 2010

muggen
toch even schrikken, dat van dan bloeden. Grappig z'n. Ik veronderstel dat het nu wel even zal duren voor jullie weer online zijn. Ik herhaal mezelf, ik weet het: voorzichtig en vooral: veel plezier. Hoe komen jullie aan 200 kronen, vanwege jullie sympathieke snoet? Mama
5th August 2010

Goebezig
Flink zo mannen! En nu stappen als de beesten.
11th August 2010

Goed bezig
We hebben de indruk dat jullie goed bezig zijn,geniet ervan maar wees voorzichtig,nu zal het stappen zijn volgens het plan

Tot: 0.081s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 50; dbt: 0.0409s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb