Paluulennolle

Europe » Spain » Canary Islands » Gran Canaria
January 23rd 2024
Published: January 27th 2024

Viimeisenä päivänä oli väljä aikataulu. Huone piti luovuttaa klo 11 mennessä. Auto piti palauttaa lentokentälle klo 11.30 mennessä ja lennon piti lähteä klo 14. Lennosta tuli edellisiltana ilmoitus että se olisi pari tuntia myöhässä. Aamulla tuli ilmoitus että se lähteekin ajoissa.

Heräsin klo 8. Normaali aamupala. Unohdettiin jääkaappiin vesipullot. Lentokentällä kaikki meni jouhevasti. Mentiin taas loungeen, kun Pirkolla oli sinne käyttöoikeus. Se olikin hyvä päätös, koska lento lähti lopulta 2,5 tuntia myöhässä. Loungessa sai tarpeeksi alkoholijuomia, mutta myös riittävästi syötävää, ja lämmintäkin ruokaa oli.

Lentokoneessa oli taas hyvin tilaa, ja taisin nukkua vähän alkumatkasta. Suomen päässä oli mukavasti nollakeli, eli ei niin karsean kylmää kuin viikko aiemmin. Laskeuduttiin kentälle klo 0.40, ja taisin päästä nukkumaan klo 2. Seuraavana päivänä odotti tavallinen työpäivä.

Tot: 0.072s; Tpl: 0.019s; cc: 6; qc: 24; dbt: 0.0441s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb