ALIŞTIK BU S.SEBASTIAN'A...


Advertisement
Spain's flag
Europe » Spain » Basque Country » San Sebastián
August 18th 2008
Published: June 21st 2017
Edit Blog Post

Geo: 43.3231, -1.98137

GÜN 52 Günlerden Pazartesi
Sabah yine güneşe uyandık.
Geç saate kadar yattık.
Kalktım duşumu yaptım.
Azıcık toparlandık.
Daha önce hep yazdım .
Küçük alanda yaşayınca, devamlı toparlanma ihtiyacı doğuyor.
Öğlene doğru, otobüsümüze atlayıp, tekrar şehir merkezine geldik.
Bu kez şehir içinde, Amerikalı dostların önerisi üzerine bir Pinços cu bulduk.
Mümkün olduğu kadar çeşit yaparak keyifler yaptık.
Ayşe biraz nane.
Yemekten sonra yürüyerek üçüncü plaja gitmeğe karar verdik.
Çok güzel bir köprü geçerek, ( daha sonra bu köprünün adının Kursaal olduğunu öğreneceğim...Kursaal 2010 yılında Italya da Passignano denilen bir yerde kaldığımız mühiş kampın adı)
Bu plajın zubizaretta gibi bir ismi var.
Diğer plajlardan farkı, kadınların, üstlerini rahatlıkla fora etmeleri.
Tüm mal mülk ortaya serilmiş..
Bence çok akıllıca .....ortadaki Concha Plajında, çok çoluk çocuk var.
Burası biraz daha yetişkinlerin yeri.
Ayşe cik yağlandı ve güneşin altına uzandı.
Benim güneşe tahammülüm az.
O nedenle, kendime gölge yerler seçiyorum.
İki kez denize girdim.
İlk girdiğimde su çekilmişti.
ikinci girdiğimde su hem bulanıklaştı ,hem de derinleşti.
Benim gibi iç deniz çocukarına bunlar tuhaf geliyor.
Saat 16 :00 ya doğru, hava yağmur moduna geçince,giyindik
ve plajı terkettik.
Alış veriş merkezine geldik
Ayşe bir pabuç daha aldı.
Arabada en az 20 çift ayakkabı var ....fakat hiç biri yürüyüşe uygun değil.
Habire sayıyı arttırıyoruz.
Bretza nın altında müthiş keyifli bir alışveriş yaptık ve kendimizi kampa attık.
Yerimize vardık .
Çiselemeğe başlayınca tenteleri kurdum.
Çok çirkin görünüyor ama iş görüyor.
Şarapları açtık güzelce içmeğe başladık.
Dışarıda kar bora fırtına ..korunuyoruz ve iyiyiz.
Bir şişeden sonra Ayşe rahatsızlandı.
Bende biraz ortalığı toparladım ve yattım.
Ayşe sabaha kadar aç kapı kapat kapı ile uyumadı.
Beni de uyutmadı bittabi.
Canı sağolsun.

Hergün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:




Additional photos below
Photos: 8, Displayed: 8


Advertisement



Tot: 0.506s; Tpl: 0.014s; cc: 10; qc: 42; dbt: 0.2126s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb