25.6. Ibiza

2 hajuvettä
nahkatakki
muuta pienempää

Kuulostaa pakkauslistalta kahden viikon matkalle Espanjaan, ja sitähän se olikin, kunnes maananaina Privilegen Tiesto-keikalta palatessa kello 7 aamulla löysimme hotellihuoneemme oven avonaisena. Varas oli tullut sisälle hehtaariparvekkeen (1. kerros) huonosti lukitun oven kautta. Kaikki laukut oli tietysti tongittu ja kaikki arvokkaimmat tavarat viety, yhteensä yli 2000 euron arvosta sälää.

Muutoin Ibiza kyllä toimi kiitettävästi: rantoja, clubeja ja vähäpukeisia naisia riitti silmänkantamattomiin. Kävimme mm. maailman suurimmalla klubilla, Privilegessä Tieston showta kokemassa. Täytyy kyllä sanoa, että keikka oli kyllä unohtumaton ja koko 39 euron (+12 euron cuba libren +6 euron veden) arvoinen, vaikken musiikkigenrestä mitään ymmärräkään.

Kokemisen arvoinen oli myös Cafe del Mar feat. auringonlasku San Antoniossa. Kaupungin 'diskokatu' oli sekin jotain uskomatonta. Ainoa mikä jäi uupumaan oli Ibizan henkeäsalpaava luonto, ajan puutteen takia saaren kalliorannat ja havupuut jäivät kokenatta.

Matka jatkuu kohti Sevillaan ja sieltä Malagan kautta Suomeen, eli loppumatka on vasta alussa!

Tot: 0.079s; Tpl: 0.008s; cc: 10; qc: 49; dbt: 0.0423s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb