Gestart!


Advertisement
Spain's flag
Europe » Spain » Andalusia » Granada
October 29th 2007
Published: October 29th 2007
Edit Blog Post

Ik ben nu toch al een maand in Granada en uiteindelijk ben ik erin geslaagd om op het snelle internet van de univ te geraken. Hopelijk heb ik binnenkort (voordat ik terugkeer naar België) ook snel en stabiel internet op mijn kot.

Deze blog zal ik gebruiken om gemakkelijk iedereen mee te delen wat er hier allemaal gebeurt in Granada. Gewoon simpelweg dit adres in je favorieten zetten : www.travelblog.org/bloggers/viegie. Ik denk dat ge u hier ook ergens kunt inschrijven op mijn blog. Zo krijgt ge een mailtje wanneer ik iets nieuw op mijn blog heb gezet.

Mijn foto's zijn te bewonderen op: picasaweb.google.be/VieGielicious. Als er nieuwe op staan laat ik wel iets weten via mijn blog.

Voilà, nu gaan jullie waarschijnlijk iets meer van mij horen!



Advertisement



Tot: 0.062s; Tpl: 0.007s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0365s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb