En teden pred odhodom


Advertisement
Slovenia's flag
Europe » Slovenia » Upper Carniola » Ljubljana
September 15th 2005
Published: September 15th 2005
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

oris leta v avstralijo

Ljubljana-Frankfurt-Singapur-Melbourne

Cez en teden odletim v Avstralijo, kjer bom 14 dni delal in en teden dopustoval, potem pa me cakajo se 4 dnevi Singapurja, Vse skupaj izpadejo 4 tedni.

Zdaj pa se nekaj zahval:

Moji punci Tanji gre zahvala za to, da me bo pogresala med potovanjem 😊
Nasi tajnici Ajdi gre zahvala za odlicno zrihtane karte za avion.
Moji sosolki s srednje sole Ursuli pa hvala, ker mi je posilja svoja porocila iz Kolumbije, ki jih lahko vidis tukaj Ursulita. Bomo videli kako se obnese takle nacin potopisa 😊


Tehnicno to zgleda takole:


Tocni leti (ce koga zanima) pa so:


Kompanjon na potovanju bo sodelavec Gasper Jansa.




Advertisement



Tot: 0.22s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 53; dbt: 0.1636s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb