Predbezny plan (Kanarske ostrovy + Maroko)


Advertisement
Slovakia's flag
Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered
November 29th 2017
Published: December 29th 2017
Edit Blog Post

Tento trip vznikol necakane po mojom navrate z ukrajiny.

Kedze este pred mojim odchodom k vychodnym susedom nastal na firme konflikt medzi mnou a upratovackou nezostavalo mi nic ine ako podat ziadost o rozviazanie pracovneho pomeru, ta bola po mojom navrate prijata.

ok, tak co cul? Treba sa ist niekde zrelaxovat do tepla. Rychli prieskum padol najskor na barcelonu, kde som mal slubeny gratis listok na barcu od carly, ktoru som v lete hostil. Rychlo este pisem teda larine z ciny, ktora prisla na rok studovat do baskicka, ci dame stretko v katalanskej metropole a vybehneme hned aj na jej milacikov. Odpoved nedala na seba dlho cakat a uz nam rezervovala ubytko cez airbnb .

Fajn, barcelona na predlzeny vikend neznie zle ale ked uz budem nezamestnany chcelo by to tam pobehat viac. Najskor ,ze to dam cez santiago de compostela do portugalska a odtial na madeiru. No nakonec z toho zislo a kupujem letenku na tenerife a odtial cez madrid do maroka, kde ma opat uhosti maha, len tentoraz nie v rabate ale v kentire.

Do Barcelony neletim z bratislavy ale z Budapesti. Dovod je jednoduchy, z Budapesti to leti prakticky priamo do mesta, kdezto z bratislavy na vzdialene letisko do girony a ked napocitam vlak do budapesti resp bus z girony do barcelony, vychadza mi lacnejsie odlet z budapesti.

Ubytka riesim klasicky cez booking , s tym,ze v jednom by mi mali vratit 40usd a v dalsom 30usd.

moj referal na vratku 15usd pri rezervacii ubytka nad 30usd je tu booking .

Tento raz budem mat dopredu zajednane ubytka aj v maroku, bo pri minulej navsteve moc zjednavat na mieste nechceli resp ani nezjednavali, takto dostanem aspon neaky ten mini caschback na wizz konto.

Co je teda v plane :

- barcelona : futbal, mesto

- tenerife : turistika, plazovanie

- madrid : mesto

- maroko : pobrezne mesta

Hor sa teda na posledne tohtorocne dobrodruzstvo.

naklady :

letenka ryanair barcelona el prat - tenerife north - 34,91€

letenka ryanair tenerife north - madrid - 19,99€

letenka ryanair madrid - tangier - 9,99€

letenka wizzair budapest - barcelona el prat - 9,38€ (platene vo forintoch z wizz uctu, odratane 1,81€ cashback od bookingu )

letenka wizzair agadir - budapest - 14,99€

ubytko v chate pod teide - 25€

4 dnova travel karta hola bcn - 24,75€

Advertisement



Tot: 0.728s; Tpl: 0.014s; cc: 10; qc: 51; dbt: 0.3444s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb