Presun do BA..

Europe » Slovakia » Bratislava Region » Bratislava
October 17th 2006
Published: October 19th 2006

Igino cestuje..Igino cestuje..Igino cestuje..

Pivo dobre, casnicka nas ignoruje, tak sa spi..
Po naozaj serioznych pripravach konecne nadisiel cas odchodu. Kedze sme sa nechceli hned prvy den vysilit, rozhodli sme sa pojat prvu etapu relaxacne -> t.j. presunut sa do BA.
Po srdcervucom luceni na Zilinskej stanici s pocetnym davom nasich obdivovateliek ("..bez darcekov sa nevracajte!"), sa nam konecne podarilo nastupit do vlaciku smer Podunajska nizina. Po chvilkovom vahani, kedy sa zrejme strojvodca nevedel rozhodnut ktorym smerom pohnut vlak, sme sa konecne dali do pohybu. Vlacik jednym smerom a my druhym smerom hladat po vagonoch miesta, kam usadime nase zadky a rupsaky. Ako sa dalo ocakavat, jedine volne miesto sa naslo v jedalenskom vozni. To bolo v konecnom dosleku vcelku pozitivne, ponevac casnicka bola mila a pivo uslo.
Po uspesnom ubytovani sa v BA doslo este k poslednej rychlej (skoncila o druhej rano) reorganizacii nasich rupsakov a islo sa spat..

Pokus o balenie no.2Pokus o balenie no.2
Pokus o balenie no.2

Kostik reorganizuje svoje saky paky..

Tot: 0.095s; Tpl: 0.009s; cc: 14; qc: 65; dbt: 0.0609s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb