Porto II

Europe » Portugal » Northern » Porto
August 31st 2010
Published: August 31st 2010

Da, ovaj grad me je odusevio na prvi pogled a posle je nastavio da me odusevljava sve 4 noci koliko smo proveli ovde. Ne znam dal’ mi se vise svidja stari grad koji je na brdu sa koga se spustaju jako uske ulicice na reku gde se nalazi pesacka zona prepuna kafica sa pogledom na visoke mostove, ili mozda to sto ima ogromne pescane plaze sa tropskim barovima. Nocni zivot se ovde desava na ulicama, ispred barova ima toliko ljudi da je ceo centar blokiran, a ljudi jako prijateljski nastrojeni, prilaze, pricaju a cak je neki lik kad nas je video sa rancima prisao i dao na dve flase vina i zelje da se super provedemo u Portugaliji. Mislim da mu se zelja ispunila.. Sad kad bih se zapitao, gde bih pozeleo da zivim, vise ne bih mnogo razmisljao.
Treceg dana u Portu desio nam se prvi kiks, ceo dan smo bezuspesno stopirali, a imali smo bas dobro mesto. Samo se nadam da je to bila slucajnost i da nema veze sa Portugalcima, jer ovde cemo imati jos nekih 400km stopa. Ali taj kiks nas je samo naterao da ostanemo jos jedan dan a posto je poceo vikend dobar provod je bio zagarantovan. Kada se masa razisla otvorismo vrece ispred zeleznicke, i dremnuli do prvog voza.

Tot: 0.072s; Tpl: 0.008s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0487s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb