45.den - madeira


Advertisement
Portugal's flag
Europe » Portugal » Madeira
April 25th 2020
Published: April 25th 2020
Edit Blog Post

Dnes sa ide po case opat na cvicisko tak vydatne ranajky, slanina, vajicka, cuketa.

Vonku nadherne slnecno, na cvicisku opat latino chlapci. Inak vymakany.

Davam si klasiku, zhyby robim vsak len raz vytiahnutie a pomale spustanie.

Par ludi sa slnilo pri mori. No dlho si to neuzili, bo chodi marine police a ludi posiela kade lahsie. Samozrejme vsetko len dohovormi.

Najvyssi cas sa odtialto pobrat. Som zvedavy co bude na pevninskom portugalsku.

Po cviceni na ubytku zistene, ze cyprus ma zavrete letiska az do 17.5 (info z fora cl). Tak sa pridavam k chlapcom a bookujem letenky. Uz len cakat kedy ich zrusia.

Obed velmi zdravy, salat so syrom. Syr nieco na sposob mozzareli len menej chutny a viac jemny.

Wifi furt hapruje na terasach, v kuchyni co je dost nahovno.

Po obede slnenie sa na vrchnej terase.

Dnes vynechavam tlieskaciu prechadzku, nech si nohy oddychnu, i ked zabrat dostavaju tak ci tak.

Vybieham do stareho mesta a dokoncujem prehliadku ulice rua de santa maria, na ktorej su pekne pokreslene dvere pribytkov resp barov a restik.

Barov a restik plna kopa, otvorena len jedna, indicka ale i to len take away.

Niektore dvere maju uplne genialne malby, takyto street art sa mi paci. Na dverach su obrazky od postaviciek cez zvierata az po abstraktne umenie.

Ktovie aku atmosferu to tu ma vecer. Zajtra otestujem zrejme.

Chcel som ist aj na plac pod pevnostou kde sa opaluju ludia ale mal som smolu na policiu, ktora prave odtial hnala ludi.

Tesne pri placku su male rybarske clnky, rybari ich prave usilovne natierali, opravovali.

Slnko pekne pecie, len fuka vietor. Nebyt neho je to idealne pocasie.

Pri pristave katamaranov, dopisujem vcerajci zapisok a relaxujem.

Opat dost ludi beha ci sa len prechadza.

Na mole oproti mcdonaldu zasa ludia tlacia do seba tuto nezdravu stravu.

Dve baby si zas objednali pizza hut (tiez strategicky pri mole a parku) a tlacia to do seba na travniku.

Chcel som tu pobudnut dlhsie ale jaksi som podcenil pocasie. Kratke tricko, kratase a slapky.

Zajtra berem botasky a mikinu. Ono chcem nasat vecernu atmosferu mesta.

Na veceru spravene rizoto zo zeleniny a slaniny, na to cele nasypany po zaruke syr. Ale sak nic mu neni, tak co.

V jednej ulici je zastavba domov bez majitelov, dnu sa da prespat, co praktizuju bezdaci avsak uz im odzvonilo. Dnes robotnici zamurovali dvere aj okna. To vyzera cul tak dost zvlastne.

Len tak zacinam zvazovat alternativy kam z lisabonu.

Mam zatial tri moznosti, samozrejme co plati dnes nemusi o 10dni.

Po tom ako sa trocha pomotam po meste, okoli a ak sa bude dat i dalekom okoli by som skusil :

Letiet do skotska (zatial ziadne restrikcie)
Letiet do bulharska (povinna 14d domaca karantena, to by som ich skusil odrbat na hranici s fake rezervaciou ubytka)
dostat sa cez zelenu hranicu (zatial to vyzera na rakusko) na svk a pobehat nasu krajinu. Este keby sa mi na to niekoho podarilo nalomit

Ale ako vravim, to je este daleko, ktovie co sa vsetko zmeni dovtedy.

Mal by som vyriesit voucher od sata airlines, bo je iste, ze let menit nebudem a ktovie kedy sa azory otvoria.

Tu na madeire mam v plane dve tury, vsetko ale zalezi od pocasia a odtoho ako pojdu busy.

Verada da trompica
Pico ruivo cez verada do urzal a encumeada z faja dos cardos resp to potiahnut az do ilha

Inak tu uz nepojdem nikam, na zapadnu stranu ostrova sa mi nechce trcat 4hod v buse jeden smer, vybehnut na dve hodinky a zas 4hod nazad.


Advertisement



Tot: 0.455s; Tpl: 0.008s; cc: 7; qc: 45; dbt: 0.2606s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb