2.den - presun porto


Advertisement
Portugal's flag
Europe » Portugal » Central
March 13th 2020
Published: March 21st 2020
Edit Blog Post

Nakonec sa mi v chladnej miestnosti spalo dobre.

Balkanec nemal navlecky, tak tolko k hygiene v tomto ubytku.

Vytah nefunguje, bo ho maluju, tak sup dole z 5ho poschodia.

Na pesej zone v obchodaku davam kapucino.

Ludi na ulici malo, par ich ma rusky.

Pred lekarnou velka rada asi 20ludi.

Na vlakovej stanici je aj posta, tak posielam par pohladnic kupenych na poste (0.5€ vs 1€ v blizkom knihkupectve)

Vsetko platim kartou. Zda sa mi, ze mi pohladnice nezauctovala.

Mam este cas, vonku slnecno ale veterno a chladno.

Idem odlovit kesku do schweitzer garden.

Opat vonku minimum ludi, par aj s ruskami.

Kesku nenachadzam bo bolo pri nej cerstve ludske hovno.

Relax v parku kde mamina s malym dietatom krmila haldu holubov. Fakt iq.

Lepim nalepku a presun fajn parkom s jazierkom k zamku belveder.

Turistov malicko co je len dobre. Cvakam zamok, nasavanie slnka v botanickej zahrade, kde toho este moc na pozeranie nieje.

V nenormalnom vetre smer zel.stanica. kupa listku v automate a smer priama linka na letisko.

Zrejme som bol jediny clovek s listkom, kontrola ziadna.

Smer terminal 1, letisko ozaj prazdne. O covin19 zmienka len par letakmi resp zamestnanci maju rusky.

Dobre nachcipany prechadzam security a zacinam hladat jet lounge.

Moj prvy salonik v zivote. Cez akciu na dragon passe som kupil dva vstupy.

Po dlhom hladani ho nachadzam.

Problem nacitat moj qr kod, bo mam prasknute ochranne sklo.

Nakonec sa dari

Ha cul som biznismen. Normalny vstup je 33€, ja to mam za 10€. Jedz a pi co len chcec a kolko chces.

Je tu asi 10ludi. Vsetci az na 2 ludi v oblekoch.

Nakladam si ryzu s kuracim a pivko k tomu, druhy chod je zakusok a vinecko, treti uz len chipsy a vinko.

Inak idem nakonec do porta.

Trosku pod vplyvom opustam po 1.5hod salonik.

Na wc doplnam vodu, debil, mohol som slohnut zo saloniku.

Boarding v pohode, dnu asi len 50ludi.

Pohlad na zasnezene vrcholy alp genialny.

Trojsedacka je len pre mna, zaspavam.

V portu na letisku ziadne kontroly ohladne covinu. Iba jeden letak.

Kupujem 24hod kartu na bus a metro. Za kartu sa plati 0.6€, da sa neskor dobijat.

Pipam sa a uz sa metrom veziem blizsie k ubytku. Ono je to skor elektricka (bez trolejov) nez metro. Ide sa vacsinou po zemi.

Ludia postupne pribudaju, po viruse ani stopy. Jo, podarilo sa mi utiect do bezpecia.

Na trinidade menim supravu a presuvam sa este o jednu stanicu bolhao.

Tu ma hned privita paradna capela das almas. Kostolik oblepeny modrymi kachlickami.

Ubytko travel&live hostel porto mam cca minutu od kostolika.

Staff brazilec ma dava do 6dormu. Tu chrchlajuca stara nemka.

V lobby rozmyslam co dalej. Partia starousadlikov vyraza do mesta. Ja vsak zostavam, bo zla sprava z azor. Ubytko mi pise, ze sa tam zavadza 14d karantena. Zistujem ci to je pravda ale staff len kyva rukou, no problem.

Nuz budem to riesit neskor, cul potrebujem hodit do seba veceru.

Skacem na metro, kartu si nepipam, i ked po mne niekto pokrikuje.

Vyskakujem na trininde, mensi chaos najst spravny vychod a uz si to mierim k tonicom odporucanej restike sai cao.

Najdena bez problemov, mala putika, osadenstvo zvacsa domaci a ked tam jedia policajti tak to bude zrejme ok.

Po stenach fut.tematika, takze som na spravnom mieste.

Menu na skopirovanej a4 v portugalcine.

Objednat si viem len cervezu. Prichadza ang hovoriaci casnik. Tak reku polievku, maju len veg, nevadi a ukazujem prstom na vedlajsi stol. Som myslel, ze to je kus ryby.

Mensia cakacka, polievka fajn a prinasaju mi obrovsky kus steaku. Mal som co robit aby som to do seba natlacil.

Prichadza platba. Casnik rozmysla, jak keby daval cenu z brucha. Ucet ma sokuje, 8€ za male pivo, polievku a obri steak. Zajtra sa sem musim vratit.

Napraskany sa valim dole kopcom na trinidad metro stanicu. Smer jardim do morro.

Metro ide jednym zo symbolov porta, slavnym mostom luisa I.

Vyskakujem a usadzam sa na lavicku odkial je pekny vyhlad na osvetlene mesto.

Zapad slnka som nestihol, nevadi, i zajtra je den.

Ludia tu popijaju zvacsa vinko.

Unava robi svoje, pesibusom idem na ubytko.

Z vrchu mostu kade jazdi len metro, pekne vyhlady.

Vysvietenim nie moc plnym mestom prechadzam okolo stanice sao bento ale i tu navstivim az zajtra.

Problem najst supermarket, nakonec sa mi zadari, kupujem vodu.

Medzi turistami je tu i dost sikmakov, som myslel, ze maju zaracha.

Na ubytku v lobby jedna baba ale zahladena do notbooku, potom prichadza poliak. Fajn mini pokec. Ma pruser asi ako kazdy v tomto hosteli, hromadne sa rusia lety a zatvaraju hranice. Zajtra by mal letiet do berlina o odtial do polska ale ktovie ako to bude.

Ja operativne kupujem letenku na 23.3. z lisabonu do amsterdamu (2€) a odtial potom chcem kupit do bogoty (cena je rovnaka aj v den odletu cca 280€ ow).

Pisem obom kolumbijcankam aka je tam situacia. Odpoved vsak neprichadza.

Ide sa spat, som dost ko.

Foto

Vieden
https://photos.app.goo.gl/VfDSpsHHA2SBytTe6

Porto
https://photos.app.goo.gl/KDdrJntXH9dGqu488





Advertisement



Tot: 0.075s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 27; dbt: 0.0481s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb