Lagos

Europe » Portugal » Algarve » Lagos
September 11th 2010
Published: September 11th 2010

Iako je ovde vec toplije, preskacemo kupanje u okeanu. Jurimo stop i staje nam neki super lik, biznismen, koji posle skuplja jos dve nemice, puna kola backpackera. Nagurasmo se nekako, a on hoce da nas vozi gde god hocemo posto ne zuri a mi se odlucismo za Lagos. Ovo je vec veci turisticki centar, stranaca ko pleve, restorani i morska atmosfera. Nalazimo jeftin kamp i ostajemo dve noci. Odlazimo da ohvatimo zalazakna rtu, sa pogledom na okolne klifove i jos jednom ostajem nem pred neverovatnim prizorom koji je priroda mastovito izvajala. Plasim se da ce mi posle ovog putovanja pregoreti deo mozga za lepotu i da mi nista vise nece biti lepo. Kao i obicno, opet smo tu bili jedini i bas zalim sve turiste sto placajucifre a ovakve stvari im izmicu ispred nosa.
Vecerni izlazak je poceo straftom kroz centar, gde je bilo puno antitalentovanih muzicara koji i pored toga sto su proizvodili cudne zvuke uzimali pare od bogatih plavusana. Ipak se resavamo da se otvorimo za pice i nalazimo jedno mesto sa super zivom muzikom, stvarno su zvucali dobro, ali pivo smo platili po 3,75e(skoro kao smestaj) pa nam je svirka malo presela, a tome je doprinela i ekipa unutra, britanci koji su jos jednom zacementirali predrasudu koju gajim prema njima. Danas smo ceo dan plazi, na ovo mislim kad kazem letovanje.

Tot: 0.072s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 44; dbt: 0.0473s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb