Du kan også hjelpe!


Advertisement
Norway's flag
Europe » Norway
June 21st 2013
Published: June 21st 2013
Edit Blog Post

Hei alle!

Jeg har bestemt meg for å skrive dette innlegget på norsk av en grunn. Denne grunnen er da at det er De som bor i Indre Sogn området som kan hjelpe mest.

Hvis noen følge bloggen min så vet De at jeg skal til Sri Lanka, der skal jeg jobbe i en barnehage og et barnehjem. Derfor har jeg tenkt å organisere noe som får barn der til å smile enda mer!

Det er mange her som har hatt små søsken eller barn. De har sikkert en del ubruklige ting som er liggende hjemme etter de har blitt eldre. De ubruklige tingene kan da være fargeblyanter, klær (passende for barn som er 3-10 år gamle) osv… Jeg vil gjerne få hjelp av De som vil bli kvitt sånne ting og vil gi dem bort for barn i Sri Lanka. Grunnen til at jeg vil samle de små ting er da at De ikke har bruk for dem lenger mens fattige barn i Sri Lanka kan ha mye glede av det.

Alt De må gjøre er bare å sende meg en melding på mobil, mobilnummeret mitt er967 50 254, på epost kasia.aneszko@gmail.com eller på facebook. Vi kan da bestemme tiden som passer best for oss begge, slik at jeg kan komme og hente disse tingene som du ikke behøver lengre.

Håper at det finnes noen i Årdal-, Sogndal- og Lærdal område som vil hjelpe! 😊😊

Ha en fin kveld,

Kasia

Advertisement



Tot: 0.22s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 45; dbt: 0.0399s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb