Galninger, vi?


Advertisement
Norway's flag
Europe » Norway » Western Norway » Ålesund
August 7th 2011
Published: August 6th 2011
Edit Blog Post

Etter en fantatisk tur til Malaysia i Januar, var det ikke tvil, Asia ville vi tilbake til, og da gjerne både Vietnam, Fillipinene, Vietnam, Kambodsja og Thailand på engang. Planen var dermed å reise i 10 uker til ende. Herregud, det hadde vært så villt!!! Men realiteten innhentet oss og planen er nå endret. Vi reiser til Thailand, og Kambodsja og blir vekke i 18 dager, altså nesten tre uker! Tre uker med glede, kjærlighet, nye opplevelser, spennende nye kulturer og masse vin 😉 haha, gjett om vi gler oss. Turen ble bestilt i dag, altså TO dager før avreise!!! Jaiks, og jeg som både har arbeidshelg og tusen ting og ordne.. Haha, det ordner seg nok. Sprø vi? En liten tanke kanskje, men du verden så kjekt for oss :o).

Forskjellen fra tidligere er at planene er ganske diffuse, vi reiser litt på gefilen og tar dagene som de kommer. (veeeel, litt planlegging må jo bare til, jeg klarer jo ikke la vær :P) Det som er helt sikkert er at vi lander i Bangkok og blir der i to dager. Om vi deretter reiser til Hua Hin og blir der en uke (tanken er at vi skal finne oss en liiten øy hvor vi kan finne oss en koselig bungalow på eller noe slikt), for så å reise til Kambodsja for en uke der, eller om vi rett og slett snur opp ned på det hele, DET vet vi altså ikke enda :P Kambodsja er en plass Aleksander lenge har ønsket å dra, og han har klare mål for hva han ønsker å få med seg, Angkor Wat og Sihanoukville ligget høyt på denne listen.

Jeg har nevt flere ganger i denne bloggen hvor heldige vi er, og det er vi virkelig. Når en ser på all elendigheten rundt oss, både nært og fjernt.. åsså kan vi bare reise slik? Vi ER heldige, og jeg tror det er veldig viktig å aldri glemme akkurat det!! Derfor setter jeg så utrolig stor pris på alle turene jeg og Aleksander får mulighet til å reise på, at vi får oppleve alt dette sammen og at vi har muligheten til det! :o)

Gleder meg til de neste ukene, og jeg skal prøve å oppdatere så ofte som mulig!!

Advertisement



Tot: 0.065s; Tpl: 0.013s; cc: 12; qc: 30; dbt: 0.0346s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb