mens vi venter!!


Advertisement
Norway's flag
Europe » Norway » Western Norway » Ålesund
July 16th 2010
Published: July 16th 2010
Edit Blog Post

Det er nå kun en uke til vi reiser!!! Herlighet så fort de siste ukene har gått! Vi har jo planlagt denne turen i mange måneder, helt fra oktober for å være nøyaktig, så at turen nå faktisk skjer er helt utrolig.. Det føles nesten som en drøm som skal til å gå i oppfyllelse!!:o)
Aleksander dro på jobb for litt over en uke siden og han kommer hjem onsdag den 21/8, da har også jeg min siste arbeidsdag denne sommeren. Jeg har også jobbet mye denne sommeren noe som kommer godt med når vi reiser😊 Torsdag blir den eneste dagen vi har til å fikse ting i lag siden vi reiser fredag, men jeg har ordnet det meste av det vi trenger å ha med oss på forhånd.

Vi har siden januar snakket mye med kilroy og australiareiser for å kunne legge opp den beste ruten i forhold til hvor mye tid vi har i de aktuelle byene. Vi har i tillegg brukt mangfoldige timer på nettet for å finne de beste hotellene til det som passer vårt budsjett. Jeg er også en flittig bruker av tripadvisor (denne siden har jeg brukt på begge usa turene våre også, for den er genial!!) Først søker på jeg hotell på hotels. com så skriver jeg inn det eller de akuelle hotellene på tripadvisor. Der finner jeg titalls tilbakemeldinger fra folk som har bodd på de ulike hotellene, på denne måten finner jeg bra hotell, med god location. Tar mye tid, men er vel verdt det!!=)

De siste dagene skal jeg innimellom all jobbingen, pakke, pakke, pakke:o) Jeg gleder med masse til Aleksander kommer hjem å ikke minst til vi skal dra. Kan ikke bli bedre enn å dra på ferie ilag med sin aller aller kjæreste <3 😊


Advertisement



Tot: 0.109s; Tpl: 0.014s; cc: 9; qc: 53; dbt: 0.0731s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb