8 timar igjen :D


Advertisement
Norway's flag
Europe » Norway » Eastern Norway » Oslo
June 7th 2010
Published: June 7th 2010
Edit Blog Post

Sekken er pakka!



Etter mykje fram og tilbake, og søken i forskjellige butikkar møtte eg drømmesekken. Ein 75 liters Bergans Trollhetta. (Heldige meg som har ein kompis som jobbar på sportsbutikk. Takk Øyvind 😉 ) Der er til og med eit regntrekk i lokket på sekken som følgte med. Ganske greit sia eg reiser rett bort i regntida. Har leita land og strand etter sydvesten min her heime, men eg får nøye meg med ein god gammaldags vietnamesisk hatt når eg kjeme fram.

Kleda er impregnert med myggspray, og både solkrem, myggnetting, pass, pengar og pilettar er pakka fint og flott nedi sekken.

I flysekken min har eg selfølgelig tatt med meg Lonely planet boka, litt skiftety, samt passande lesestoff. Eg har då og vore so freidig at eg har pakka med solbrillene mine :D

No er det berre å vente på at tida skal gå, og reisenervane tar overhand.

Chúng tôi nói chuyện, người dân tốt 😉




Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



8th June 2010

God tur
Ha ein strålande tur Ingrid. Passa godt på deg sjøl så eg og mamma blir glad. Klem
8th June 2010

For ein fine sekk!
SKikkelig fine sekk du har fått deg. Den såg perfekt ut til formålet. Håpe du får litt sol når du reise so langt- men det blir nok flotte opplevelsar i regn også! God tur og kos deg masse! :) Kos og klem! :)
8th June 2010

God flytur!!
Hei snuppa :) No reknar eg med at du enten sit i Paris(?) og ventar på neste fly, eller at du allereide er på veg i retning Aaasia! Så herlig! Håpa du får en kjempeflott tur, og at vi får sjå masse bilde! Eg får pleie reisesjuka mi via deg tenke eg! (Viss eg ikkje kjeme og møte deg i HCMC då, hehe!) Nyyyt turen og kvar einaste dag! Stoooor reisekos!

Tot: 0.059s; Tpl: 0.008s; cc: 7; qc: 51; dbt: 0.0275s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb