Verden har mistet et fantastisk menneske


Advertisement
Norway's flag
Europe » Norway » Eastern Norway » Oslo
January 9th 2007
Published: January 9th 2007
Edit Blog Post

På tampen av alle forbredelser og mitt største eventyr, skjedde det noe forferdelig.

Kjære gode livsglade Linda ble søndag natt drept av et ras i Oslo. Jeg er så lei meg, og sinna. Noe så unyttig og bortkasta! Hvorfor akkurat Linda? Hvorfor har ikke den jævla gårdseieren gjort noe med den bygningen for lenge siden? Det skulle vært ham som ble tatt av raset.

For de som ikke vet, var det blant annet Linda som fikk fart på Lindy Hop miljøet i Trondheim på 1990-tallet. Lindy Linda var hun, og fortsatt er, kjent blant venner.

Hun vil bli kjært savnet. Ikke minst av meg, som tok noen av mine første danse steg med henne som lead.


Takk for alt Lindy Linda.


Advertisement



Tot: 0.063s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0392s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb