Bare 4 dager til "take off"


Advertisement
Norway's flag
Europe » Norway » Eastern Norway » Oslo
January 8th 2007
Published: January 8th 2007
Edit Blog Post

Nå sitter jeg liksom og skriver en oppgave som skal leveres før jeg reiser til Guatemala. Men, det er jo håpløst å konsentrere seg. Jeg tenker bare på alt jeg må gjøre før jeg skal reise. Nå er det bare noen få dager igjen og jeg har bare fått skrevet 1 side. Oppgaven skal være 20 datasider lang.

Ja, ja...

For de som lurer så er reiseruta slik:
1. Fly fra Oslo til New York kl 11.10 torsdag 11 januar. Vil være framme ca kl 1400 amerikansk tid. Turen tar 8 timer og 50 min.
2. Fly fra New York til Houston kl 15.10 amerikansk tid. Turen tar ca 4 timer og 10 min.
3. Fly fra Houston til Guatemala City kl 1900 amerikansk tid. Jeg vil være framme ca kl 2200 Guatemala tid.

Husk at Guatemala ligger 7 timer etter norsk tid. Altså når klokka er 2200 i Guatemala, er den 0500 i Norge.

Det er bare å legge inn svar på bloggen. Eller så er det også bare å sende meg mail. For de i min egen familie vil mamma ha mail adr min. For de i Øysteins familie så er det Øystein som har informasjon.

Etterhvert vil jeg også legge ut bilder på bloggen min.

Ikke bli urolig om dere ikke hører noe fra meg de første dagene etter at jeg har reist. Familien jeg skal bo hos har ikke internett eller telefon. Noe som betyr at jeg må reise inn til byen Antigua og gå på en internett cafe for å gi livstegn fra meg. Dette ordner seg sikkert.

Åja, det glemte jeg nesten. Familien jeg skal bo hos består av pappa José Christobal Díaz og mamma José Christobal Díaz. De har to små sønner på henholdsvis 3 og 7 år.
Deres adr er 4a. Avenida Norte No. 8, San Juan del obispo.

God klem fra Marthe.



Advertisement



8th January 2007

stein bra ailtså!
Jøss du e no tøff ja. Lykke te. Klems

Tot: 0.07s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0483s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb