Vakantie!


Advertisement
Netherlands' flag
Europe » Netherlands
May 27th 2010
Published: May 27th 2010
Edit Blog Post

Zo na twee heftige weken heb ik eindelijk vakantie!!! Nog druk bezig met inpakken van al m'n spullen en dan bedoel ik ook echt alles!!!
Na de vakantie gelijk naar een nieuw huissie waar ik de sleutels nog niet eens van heb! Pfff da's nog meer stress....
Maar goed nog drie nachten slapen en dan... vliegen met mijn lief. Onze reis begint op Schiphol via Cairo naar Kuala Lumpur om vervolgens een paar dagen later door te vliegen naar Banda Aceh airport en de ferry naar Pulau Weh/Weh Island/Pulo Weh/Sabang. Arend gaat daar duiken en ik lekker hiken, lezen, zonnen en zwemmen en 's avonds samen genieten van het heerlijke eten! Ik hoop voor jullie dat ik af en toe zin heb om te schrijven zo niet dan is geen nieuws, goed nieuws toch? Tot schrijfse 😊 !

Advertisement



Tot: 0.132s; Tpl: 0.007s; cc: 9; qc: 46; dbt: 0.057s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb