Bijna weg...

Europe » Netherlands
February 28th 2008
Published: February 28th 2008

Vandaag is een deel van onze bagage al vertrokken (zie foto) richting Montreal en nog twee nachtjes slapen en dan is het voor ons ook zo ver. We hebben veel dozen opgeslagen en nu moeten we alleen onze koffers nog pakken. Gelukkig mogen we 4 (!!) koffers van 23 kilo meenemen dus dat gaat wel lukken. De afgelopen dagen hebben we hard gewerkt, vooral omdat we nogal wat tijd verloren hadden door een heftige buikgriep van Aar. We logeren nu bij mama aangezien we ons huis al opgeleverd hebben. Lekker hoor, nog even verwend worden door je moeder!
We hebben voor de eerste maand een gemeubileerd apartement(je) in het centrum van Montreal en vlakbij de universiteit. Het is klein maar het is een fijn idee dat we vanuit daar verder kunnen zoeken. Adressen en foto's komen later...
Groetjes en veel liefs Aar en Inke.

29th February 2008

Nu wordt het spannend!
Oei, wat een gepuzzel moet dat geweest zijn! Hopelijk zijn jullie nu klaar met het pakken en kunnen jullie je laatste dag in Nederland nog even genieten van dat mooie Hollandse weer (lekker warm is het hier he! ;-). Ben benieuwd of dat matras een beetje kan tippen aan jullie oude vertrouwde 'geheugen'-bedden... Doei! As

on the road again
Aar en Ink, zo te zien zitten jullie voorlopig onder de pannen. Namens ons allen hier, wensen wij jullie beide een goede reis en succes voor datgene wat gaat komen. Vriendelijke groeten namens mij , Cathy, Sven en Jurian So on the road again.
1st March 2008

Ziet er Nederlands uit.Goede reis en geniet ervan.
10th March 2008

veel plezier daar!
Hey wereldreizegers, beginnen jullie al een beetje te wennen aan jullie nieuwe stekkie daar in dat verre, grote Canada ? Leuk dat jullie iedereen op deze manier betrekken bij al jullie belevenissen daar. Heel veel plezier en tot hoors. Dikke Hollandse knuffel voor jullie beide xxx Bert en Lied.

Tot: 0.16s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 50; dbt: 0.053s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb