dik in de voorbereiding


Advertisement
Netherlands' flag
Europe » Netherlands » South Holland » Keukenhof
February 12th 2008
Published: February 12th 2008
Edit Blog Post

dik in de voorbereiding
Zoals eerder vermeld de laatste loodjes (lees dozen) zijn zwaarnog 2 weken te gaan Op 1 maart zullen we de oversteek maken om via Frankfurt naar Montreal te gaan.Bij deze willen wij iedereen die op ons feestje aanwezig waren (of had willen zijn) bedanken vooreen enorm geslaagde avond . Al moeten we een extra container regelen om alle extra kado'smee te sjouwen. Wij (Ink & ik) hopen dat iedereen het ook naar zijn zin heeft gehad.Als je het leuk vindt om op de hoogte te blijven van onze avonturen in Canada kun je je aanmeldenbij deze site ( dan kan je 's morgens lekker een half uurtje bloggen op je werk )dan proberen wij deze site een beetje uptodate te houden zodra we een nieuwe laptop hebben aangeschaft.dus vele groeten en hou ons in de gaten en tot blog'skus aar en ink

Advertisement



13th February 2008

succes
He lieve zwager en zusje! Klinkt allemaal erg goed en wil jullie dan ook veel succes wensen met het bergen van jullie zooi en op orde brengen van de magere hoeveelheid die meegaat! Dikke kus van Yoko enzo
13th February 2008

kijk uit
Jonges, doe geen dingen die ik niet zou doen...
13th February 2008

reactie op 1
suses met de voorberijdingen lullo's lekker gratis gezopen op je feesie
13th February 2008

Hey maar dit is een goed idee! Maak ons maar lekker met jullie avontuurverhalen. Kunnen we mooi mee nemen in de voorbereidingen. Voor nu alvast succes met de voorbereidingen! Liefs, Brie
14th February 2008

korting
Krijg ik nu korting op mijn ticket naar Canada? Ik kom natuurlijk wel even mijn zoon bij jullie stallen daar in "Den Verre". Die vluchtpoging van jullie is natuurlijk leuk bedacht, maar zo makkelijk komen jullie niet van ons af!!!!! Het feest was inderdaad supergezellig. Moeten we bij jullie terugkomst nog maar eens dunnetjes over doen bij Ome Cokkeledokus. Heel veel succes met alle dozen en een hele dikke kus van mij, Brie en Joshua!
21st February 2008

Het Canadese avontuur kan beginnen
Hoi Arjan en Ink, Mede namens Rob, bedankt voor de gezelligheid en de goede zorgen voor onze Harley's ! Wij wensen jullie alvast een goede reis, en heel veel geluk en succes in Canada. Wij zullen jullie belevenissen op deze site volgen en hopen jullie over 2 jaar weer terug te zien. Misschien kom ik wel effe buurten in Montreal (moet ik natuurlijk wel het adres hebben ) Groeten, Peter en Rob
22nd February 2008

Hoi lui, leuk om zo jullie avontuur te volgen!!!!! Sterkte met de laatste loodjes.

Tot: 0.111s; Tpl: 0.021s; cc: 10; qc: 50; dbt: 0.0588s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb