Met de camper naar IJsland en de Faroer

Netherlands' flag
Europe » Netherlands
May 23rd 2019
Published: May 25th 2019

Vroeg op pad. Dinsdag jl. een afspraak gemaakt met Co Zoet op Terschelling voor de lunch. Hij komt met de snelboot naar Harlingen, waar wij hem oppikken. Maar eerst uiteraard naar het stembureau. Precies half tien uit Nieuw Vennep vertrokken. Kilometerstand 1490. Om deze tijd van het jaar is het in Harlingen nog rustig. Volop parkeergelegenheid. Een blije man die precies om half twaalf achter zijn rollator van de boot komt. Koffie gedronken tegenover de terminal. We worden getrakteerd op een lunch in restaurant Zeezicht. Op het terras uit de wind en in de zon. Heerlijk weer. Eerst een kwartiertje het slechte nieuws en verder gezellig gekeuveld. Om half drie Co Zoet weer op de boot naar Terschelling en wij richting Midwolda, even voorbij Groningen. Vlakbij de Blauwe Stad. Een fikse wandeling gemaakt langs het meer. Het is nu kwart voor acht. Tijd voor een biertje en een paar lichte hapjes. O ja, de camping is een natuurcamping van de organisatie "de Groene Koepel" waar we zo maar binnenreden. Aan te bevelen.

Tot: 0.219s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0397s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb