Voorbereidingen #1

Published: September 17th 2007

Ozzie 2007

Places visited: *Boskoop Next stop: Taipei via Frankfurt

Dag lieve kijkbuiskinderen,

In een vlaag van waarbenjij.nu moeheid heb ik besloten om eens lekker non-conformistisch een blog te beginnen op travelblog.org. Ik vind het de moeite waard om de originele blog te bezoeken op http://www.travelblog.org/Bloggers/Ozzie-Rick/ , maar als het goed is worden alle berichten ook automatisch op mijn Hyves en Facebook pagina geplaatst, dus ontwijken kan niet meer!

Maar goed, Ozzie dus. Voor degenen die het nog niet wisten (en het derhalve waarschijnlijk ook geen f*ck interesseert, maar dat terzijde), deze jongen gaat met Dhr. Boeters en de Dhr. Geers voor een half jaar Australiƫ en Nieuw Zeeland onveilig maken. Echt veel dingen staan er nog niet vast, behalve het feit dat we in Cairns beginnen en in Sydney willen uitkomen. Het moet allemaal met een nog te kopen camper gaan gebeuren.

Tussendoor moet er nog wat gewerkt worden om de financiele schade enigszins tussen te beperken en om het mogelijk te maken om te gaan duiken, golfsurfen, windsurfen, 4x4 crossen op Fraser Island, Whit Sunday Islands te bezoeken en weet ik wat nog meer.

Voor de rest zijn we overgeleverd aan de waan van de dag aldaar en zien we wel waar en hoe we uitkomen. Geen keuze maken is ook een keuze 😊

18th September 2007

Hey Buur! Ook lekker een blog gekozen wat niemand heeft?! Goed bezig! K spreek je nog ;)
18th September 2007

Hey mannen...
Leuk joh, mijn 3 oude klasgenootjes samen op reis! Ton is natuurlijk de alleroudste, sinds begin groep 4 ben jij al een vriendje geweest he;) Rick en Robbert kwamen er op het CCC pas bij :P. Ik wens jullie een geweldige reis, geniet ervan en kom veilig weer terug! Liefs, Yv.

Tot: 0.093s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 31; dbt: 0.0563s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb