Bericht uit Sabah.


Advertisement
Netherlands' flag
Europe » Netherlands » North Holland » Amsterdam
March 15th 2008
Published: March 15th 2008
Edit Blog Post

Hallo allemaal,

Hartlijk dank voor jullie meelevende berichten. Ik heb een uurtje geleden een verhaal in Travelblog geschreven maar kan het nu niet terugvinden. Weet niet of het goed is overgekomen.

Met mij gaat het uitstekend hier in het groen. Wij hebben veel beleefd, vier uur gevaren, gebust, gevlogen, heel veel gewandeld in de hitte, zweten, zweten en nog eens zweten, gevaren over de rivieren, gewandeld op 20 meter hoogte tussen en boven de boomtoppen, vier ontzettend grote grotten bezocht, een met zwaluwen waar de vogelnestjes worden geoogst voor de Chinese keuken en een met 3 miljoen vleermuizen die wij aan het eind van de middag hebben zien uitvliegen om op insectenjacht te gaan. Verder veel enge insecten gezien, hornbills (hele grote vogels) maar helaas zitten wij niet in het goede seizoen voor het spotten van dieren omdat er te weinig vruchten in de bomen zijn.

Ook hier regent het veel maar tijdens onze uitstapjes hebben wij het meestal droog. Het komt hier soms met bakken naar beneden en ook hier is het weer wat van streek want het zou hier nu het begin van het droge seizoen moeten zijn.

Morgen vliegen wij weer verder naar de andere kant van Borneo en gaan daarna naar het Natinal Kinabalu Park waar de grote berg op mij staat te wachten. Ik bekijk nog even wat ik ga doen, hangt ook van het weer af. Als ik heb loop is het op jouw verjaardag Joke, dus duim maar vast voor mij.

Tot zover en de groetjes uit warm Sabah!

Trix

Advertisement



Tot: 0.051s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0323s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb