Hotel met mamsie


Advertisement
Netherlands' flag
Europe » Netherlands » North Holland » Amsterdam
October 4th 2007
Published: October 4th 2007
Edit Blog Post

Mama en ik zijn de avond voor vertrek heerlijk in een hotel gaan slapen bij Schiphol. Dat zou het vertrek wat aangenamer maken en wat rustiger! Haha, ik ben blij, dat we de avond voor vertrek nog niet wisten wat ons de volgende ochtend te wachten stond. Dus we konden LOL maken en dat hebben we gedaan ook!

Eerst bracht Holger ons naar Schiphol, zodat we de bagage vast daar konden zetten in een locker. Dat scheelde de volgende ochtend weer een hoop gezeul. We hebben ongeveer half Schiphol gezien op zoek naar een locker, die groot genoeg was voor al mijn rotzooi! Ja, jullie kennen me ondertussen. Sinds ik niet meer uit 1 tas hoefde te leven en mijn eigen huisje had, ben ik dingen gaan verzamelen en nu was het dus enorm moeilijk om alles weer in 1 tas te krijgen. Arletje had 3 koffers en een rugzak!!! OK, duikspullen nemen ook wat ruimte in beslag. Maar echt, ik weet nu, dat je ook kan overdrijven!!!

Maar goed, heerlijk gegeten! En op zoek naar de bus naar het hotel. Mamsie en ik hebben genoten. Gewoon gezellig samen, alsof we samen op reis waren. Ingecheckt en de kamer geinspecteerd. Ja, kon er mee door. We waren zo'n beetje gebroken, door alle gestress van de afgelopen tijd om alles klaar te krijgen om te gaan. Maar we konden nog lachen en hebben het fototoestel weer uitgeprobeerd...

Advertisement



Tot: 0.085s; Tpl: 0.012s; cc: 10; qc: 51; dbt: 0.0566s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb