Mezelf eerst eens even voorstellen...


Advertisement
Egypt's flag
Africa » Egypt » Sinai » Dahab
October 5th 2007
Published: October 5th 2007
Edit Blog Post

Voor het geval jullie vergeten zijn wie ik ook alweer ben...? En nieuwsgierig zijn naar...? Wat ik hier doe...? Hoe ik hier leef...? Wie mijn vrienden zijn...? Wat voor huisdieren ik heb...? En welk transportmiddel ik tegenwoordig gebruik...? Enjoy!!


Additional photos below
Photos: 12, Displayed: 12


Advertisement

Mijn nieuwe achtertuin!Mijn nieuwe achtertuin!
Mijn nieuwe achtertuin!

Opengesteld voor vrienden...
Mijn nieuwe volle maan!Mijn nieuwe volle maan!
Mijn nieuwe volle maan!

Beetje bewogen, maar ach 'you get the picture'!


5th October 2007

zomaar
Hallo (gekke)arlette ik wist niet wat ik hoorde toe ik dus hoorde dat je naar egypte was gegaan Meid ik hoop dat je het daar reuze naar je hebt en ik vindt de fotos geweldig Ik zie dat je er ook Macdonalds heb dus Lilian kan ook naar je toe komen alleen ff overplaatsing vragen aan de Mac hier waar ze werkt Maar alle gekheid op een stokje echt iets voor jou om daar heen te gaan Ik zal je volgen op deze site en wens je alle geluk van de wereld toe kusjes xxxxxxxxxxxxxx Lizetta
5th October 2007

ziet er goed uit
ziet er goed uit meid. Dat heb je mooi even goed geregeld. Zo te zien geniet je volop. Gaaf hoor en stoer ook, toch even je droom najagen. Dat doen niet velen je na. Heel veel plezier en ik ben zeker van plan je foto's zo nu en dan te bekijken, want dat lijkt me wel wat. Tot snel... Groetjes, Denise

Tot: 0.09s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 50; dbt: 0.0526s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb