Afscheid familie


Advertisement
Netherlands' flag
Europe » Netherlands » South Holland » Schiedam
October 4th 2007
Published: October 4th 2007
Edit Blog Post

Het was een leuk feestje, wat die broers en schoonzussen voor me hadden georganiseerd. Erg relaxed met een stukje taart en een MEGA cadeau! Ik heb een digitale camera gekregen met onderwaterhuis en ik kan jullie vertellen, dat ik prachtige foto's kan maken ermee! Dit waren de eerste...


Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement

Quint & HolgerQuint & Holger
Quint & Holger

De grootste schatten op aarde! Mijn broers! Helaas waren de oogjes een beetje rood, dus gephotoshopt. Maar zien er aardig uit, toch?!
Taart!Taart!
Taart!

Heerlijk stukje taart voor mij alleen! De bakker was namelijk al uitverkocht!
Kaltoum & ShiloKaltoum & Shilo
Kaltoum & Shilo

De liefste zussen op de wereld! Gezellig in de tuin bij Holger.


Tot: 0.074s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 57; dbt: 0.0444s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb