Afscheidsfeestje


Advertisement
Netherlands' flag
Europe » Netherlands » Gelderland » Arnhem
March 2nd 2008
Published: March 2nd 2008
Edit Blog Post

Hoi!
Ik ben heel hard mijn best aan het doen de foto's van het feestje up te loaden en ik hoop dat het lukt.
Ik, en volgens mij loes ook, heb het in elk geval echt supergezellig gehad!!
Tot over lange tijd :P


Additional photos below
Photos: 8, Displayed: 8


Advertisement



2nd March 2008

al bijna weg
Hee meisjes ziet er supergezellig uit! Jammer dat ik er niet bij kon zijn, wilde het eigenlijk niet missen. Mag ik jullie op komen halen van het vliegveld als jullie terug komen? liefs en superveel plezier en doe maar veel goede dingen
2nd March 2008

al bijna weg
Hee meisjes ziet er supergezellig uit! Jammer dat ik er niet bij kon zijn, wilde het eigenlijk niet missen. Mag ik jullie op komen halen van het vliegveld als jullie terug komen? liefs en superveel plezier en doe maar veel goede dingen

Tot: 0.083s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 48; dbt: 0.0496s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb