mai pa chin


Advertisement
Netherlands' flag
Europe » Netherlands » Gelderland » Arnhem
February 19th 2008
Published: February 19th 2008
Edit Blog Post

Hoi allemaal, hoewel we betwijfelen of er al wel een allemaal is, maar die komt er vast,

Ons eerste bericht! We hebben nog niks bijzonders te vertellen want we zitten nog veilig thuis.
Laten we dus maar wat vertellen over onze toekomstige avonturen...
Nou, 4 maart is de dag. Dan zullen wij om klokslag 17.20 (23.20 Thaise tijd) met het vliegende tuig naar het verre oosten. Bangkok. We komen daar om 10.05 (3.50 Nederlandse tijd) aan, hopelijk vliegend met het tuig. Ons buikje rond van lekkere vliegtuigmaaltijden en veel zin in fruit met zout. Dat doen ze daar namelijk, zout op het fruit, hebben wij van horen zeggen. In Bangkok gaan we op zoek naar de juiste aansluiting richting Phato. 6 maart om 15.00 hopen we dan voor het postkantoor in, okay, dat moeten we dus nodig even opzoeken. Bahn Tor Taang dus. Daar gaan we tussen de 5 en 7 weken vrijwilligerswerk doen. Eerst gaan we 3 weken meelopen op Thaise scholen en onze Engelse kennis verspreiden. Daarna 2 weken een Engels zomerkamp invulling geven en we hopen daarna nog...... ...... .... huizen van klei te gaan bouwen!!
Dan begint onze reis. We gaan rondtrekken door Thailand, we hebben nog niks gepland, dus tips zijn welkom!

Jullie zijn natuurlijk allemaal uitgenodigd op ons vette afscheidsfeest met veel tranen, tissues, bier en ons. Hou 1 maart dus vrij, verdere informatie volgt.

Groetjes,
Anne en Loes

Advertisement



19th February 2008

Ga het helemaal bijhouden!
zoals de titel vermeldt! Ik ga het helemaal bijhouden! Heel veel plezier! zal ik vast posten!
24th February 2008

feeeeeeeest
ff, voor degenen die loes en mij vertrouwen als we praten over feestjes... het feestje is dus vrijdag 29 februari.. dus, hou dat vrij... de verdere informatie is als volgt. in ZIB, in de spijkerlaan, maar volgens mij staat er op het uithangbord nog steeds celtic angel.. en vanaf een uur of 9... en dan gaan we lekker gezellig doen dus.. lekker commenten op ons eigen bericht.. nouja, tot dan hopelijk. groetjes, anne
25th February 2008

helemaal goed
Hoi Loes en Anne, Ja, en toen kwam 4 maart steeds dichter bij. Lijkt me helemaal goed om eerst nog even goed hier af te sluiten met een mooi feest. Ben ik vast niet welkom, maar dat begrijp ik wel hoor! Misschien kunnen jullie de Thai (of hoe noem je de mensen die in dat land wonen?) ook leren dat fruit zonder zout ook erg lekker kan zijn! Groetjes, Henk
1st March 2008

hallo loes en anne
Hoi Loes en Anne, lieve loes je hebt vast over mij gehoord, ik ben collega van je zus Maartje , dus Aysel, wekelijks hoor ik over jullie plannen naar Thailand, ik vind het heel erg spanned voor jullie,ik wens jullie ook veel plezier en hoop dat jullie veel ervaring op doen en gezond en wijs terug komen. ik ga jullie bijhouden .... groetjes Aysel
5th March 2008

nou zijn jullie er ! hoop ik ... nou moeten jullie snel posten en dan kunnen wij allemaal meelezen :) verder heb ik niks te lullen

Tot: 0.105s; Tpl: 0.035s; cc: 5; qc: 48; dbt: 0.0494s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb