Blogs from Malta, Malta, Europe - page 20

Europe » Malta » Malta August 19th 2008

13.august, kolmapäev! Jajah, kuidas see oligi, et plaan oli rahulikult normaalsel ajal koju kulgeda ja mitte midagi erilist teha. Noh, saimegi autokesega siis 11 ajal siit Melliehast minema ja vurasime Paceville'i. Tuju nagu eriti polnud ja nii. Midagi seal mölutasime algul, mul oli nagu vaja Fuegosse minna ja poisid läksid kuhugi mujale. Ütlesime, et muidugi saame seal mujal varsti kokku. Hahah, mis te arvate, kas me saime terve öö jooksul Fuegost kaugemale kui üle tee Nerosse? Lonkisime sinna ja pidime kõigile siis ükshaaval igas baaris tsau ütlema jne. Mul oli see blabla jutuajamine vaja korda ajada, aga enne oli vaja julgust koguda. Z oli new baris esimesed tunnid tööl ja siis nad seal Francine'ga pläkutasid. Tegime nendega väheke pilti ja väheke nalja ja väikse hoovõtu eelolevaks ööks. Tegin oma ringkäigu kööki, ajasin asjad korda ja olime ... read more

Europe » Malta » Malta August 13th 2008

Pühapäev. (hakkasin muide Sunday kirjutama) Ärkasimegi kell 12, kuigi olin 5 tundi maganud. Õnneks on kodune olukord selline, et süüa pole, nii et sellele ei saanud aega raisata. Pesime, panime asjad kokku ja minek. Istusime korraks ühes teeäärses kohvikus, võtsime väikse kohvi, liikusime veel natuke edasi, külastasime üht suveniiripoodi. No tee oli igatahes pikk, sest käisime veel ühes poes küpsist ja croissanti ostmas ja peatusime Fuego kõrval, et jäätist osta. Lõpuks jõudsime bussipeatusesse ka ja kunagi saime ka bussile. Aaei, aitab naljast, Krisi kord on kirjutada. Mina kütsin vahepeal siin pooleks end. Liis läks oma räpast keha loputama, rärr. Igatahes oli plaan minna Marsaxlocki ja uurida sealset elu. Bussiga kütsime Vallettasse ja sealt järgmise bussiga Marsaxlocki (seda hääldatakse Marsašlok muideks). See oli suht väike ja vaikne koht. Kalastusküla ja see on oma luzzude poolest ... read more
Marsaxlokk
Kuidas me teel randa
Vaade

Europe » Malta » Malta August 11th 2008

We stayed in a very good location Qawra, right next to the bus station from which buses ran to prety much everywhere. So we wisely acquired ourseleves weekly tickets and visited every single corner of Malta by getting there on a bus! Some of the prettiest spots include Marsaxlokk! A tiny colourful village that is characterised with fisherman who go out on the sea in very specific, traditional, colourful boats called the "Luzzu". La Valetta was of course lovely too, lots of shops and generally with quite an urban feel to it, although the old buildings and churches didn't take the historical aspect away. We admired some amazing views and tried some nice food as usual. We def had an awesome time :D... read more
qawra area
bugibba area
bugibba

Europe » Malta » Malta August 5th 2008

(Varsti on meie raamat Harry Potterist kah paksem!) Jah, nii ta on, et võiks küsida küll, miks see nii on, sest no ... ma parem lähen asja juurde. Pühapäeva õhtul ootasime tõesti Steve'lt elumärke, aga mida pole, siis seda pole. Nuud svimmi tegime kiirelt ära ja eile õhtupoole koju saabudes tuldi meile teatama, et see pole siin majas lubatud. Hõhõõhh, hea, et need olime meie, kes tulid, mitte Emil. Aga pühapäeva õhtul otsustasime jah, et mis siis ikka, kui meie iirlasest geisõpra pole, siis saame ka ilma temata hakkama. Voolasime kell 1 öösel toast välja, et lahkuda enne Emili töölttulekut, tegime romantikat Spinola Bay ääres istudes ja läksime lõpuks Paceville'i. Esimene retk oli baari I Love Vodka, sest me polnud seal varem käinud ja reklaamflaieritel nägime igasugu häid asju. Kohapeal maitsesime karamelli ja maasikacreami jooke, mida ... read more
Liis, Alex, John, Shawn ja Vanessa
Ilu jagati meile ikka ämbriga
Kuulus

Europe » Malta » Malta July 26th 2008

Kolmapäeeev oli tööpäev (loe: öö), aga ooo, kui sündmusterohke. Kris oli terrassil koos Gianniga, kes on see väike veider Bulgaaria poiss. Mina olin gaziiiibos taaskord. Ma töötan iga kord seal, vähemalt graafiku järgi olen algselt alati gaziiiibos, nii et mul on väikestviisi oksendamiseni sellest, aga samas tean, kus kõik asjad on ja oskan pimesilmi jooke riiulist leida või sangriat teha. Huh, talent missugune. No igatahes oli mind jälle sinna õue lükatud ja Kris kaugel üleval. Manageriks oli kolmapäeval seesama Ian, kelle pärast Hassan lahti lasti, nii et saatsime tema poole valgust kartvaid eestikeelseid lausejuppe. Kuigi ta ise nillis täiega Krisi. Tüüpilisele maltalasele kohaselt võttis kohe tüdruku sihikule. Mina ei leidnud kunagi Ianit üles, kui teda vaja oli ja Krisi sõnul seepärast, et ta põhimõtteliselt elas Krisi juures terrassil. Üritas jõle lahedat venda mängida ja näitas om ... read more
Side bari ja main bari vahel
Mellieha main bar
Mellieha

Europe » Malta » Malta July 23rd 2008

Saabusime mõlemad Liisuga töölt ja nüüd imeme diivanil teed. Kell on seitse hommikul ja Liis istub (üks ilus valge kleeps peas) ning dikteerib mida ma ei tohi ära unustada. Niisiis, mõttekas rannapäev. Päike viskas leili nagu vanaema saunas ja me istusime oma siidrit imedes kõhud taevapoole. Kuulasime mussi ja nautisime ebakvaliteetset huumorit. Ujusime kah nagu kalakesed ja Liisil tahtsid jälle püksid jalast ära tulla. Tal on sellised pävkad, et kui ta on vees ja seal ennast liigutab, siis on väga suur tõenäosus et a) mõni pervert ujumisprillidega saab väga õnnelikuks b) järgmine rannapäev toimub nudistide-sektsioonis. Kell oli umbes neli kui leidsime, et on viimane aeg hakata koju (loe: voodisse) kõmpima. Tee peal olevast putkast ostsime mulle suure palliga jäätise ja Liisile mingi kokamaitselise jäälurri. Lasime und ja siis oli aeg tööle minna. Liis oli Gazebos ja ... read more
Preili Kirk kell pool7 hommikul

.. see ärritab MEID, et te meile üldse ei kirjuta. Ma ei hakka kirjadest ja emailidest rääkimagi. Kirjutaks siis vähemalt kommentaare, et me teaks, et meil vähemalt mõni sõber on veel, aga ei .. EI! VAIKUS, ainult vaikus. Oeh, täna lähme nuttes tööle. Aajaa! Kolmapäev on täna? Igatahes oli ärkamekell4-sööme-vaatamefilmi-lähmetööle päev. Võimas. Ouuu, pillllte panime fotkisse! Tegelikult ei ole asi nii hull. Tsau!... read more

Europe » Malta » Malta July 22nd 2008

Oi jiiibus, jälle oleme suurema augu tekitanud, aga tõesti pole justkui aega viimasel ajal. Reedel oli mul vaba päev, Kris pidi töötama Melliehas. Küttis juba varakult sinna. Mina luuserdasin kodus, Emil oli ka tööl, nii et sain omaette lakke sülitada. Tegin kaks tunnikest und ja kell 12 öösel ärkasin ja otsustasin ikkagi Paceville'i avastama minna, kuigi tuju just vägaaa ei olnud. Luusisin kohale. Kuna oli reede, siis oli miljooon inimest tänavatel ja vaatepilt päris nukker, sest no ikka küte käis. Fuegosse hiivasin end ja seal oli ka ikka metsikult rahvast. Katusel olid Gianni ja uus vene tüüp, kelle nimi on kõigi eelduste kohaselt Rustam. No ta on ikka omaette ooper. Ta otsustas, et kõigi naiste lemmikjook on Campari ja laksis mulle ühe kange koksi apelsinimahlaga. Selgus, et kõigi naiste lemmikjook ei ole mitte Campari. No sellest ... read more

Europe » Malta » Malta July 18th 2008

Zdrazdvuite! Jeees, eile oli säherdune päev, et ohsapoiss. Tegelikult kas just seda, aga sinnakanti küll. Läksimegi rõõmsalt kinno eile. Kino on Paceville's. Jõudsime sinna ja meie ees oli järjekorras kari kohalikke tüdrukuid, kelle vanus küündis vast umbes 13ni maksimaalselt, kui täitsa piinlik hakkas, et neil oli ikka kohe seitse kihti jumestustooteid näkku pekstud ja meie tulime nagu metsast. Jumal tänatud, nad ei tulnud meiega samale seansile. No saime lõpuks oma piletid ja läksime sisse. Ostsime kinole kohast jama ja otsisime oma saali üles, kus peale meie oli lausa 3 inimest veel. Film oli muide Forgetting Sarah Marshall. Istusime ja vaatasime oma filmikest, kui järsku tuli ekraanile teada INTERMISSION. Pidime end pooleks naerma, kui saime aru, et kinos on vaheaeg. Aga jaa, saime ülevalt kohvi ja kakaod osta, sest konditsioneerid olid saalis taas täisvõimsuselt vist. Maltal ongi ... read more

Europe » Malta » Malta July 17th 2008

Nii! Et ma ära ei unustaks, mis meil siin Maltamaal toimub kirjutan parem kohe üles. Eile pidime tööle vara minema. Liis pidi mingeid silte minema lugema poole kaheksaks ja Gionni (meie autojuh) pidi mind veerand kaheksa peale võtma ning Melliehasse sõidutama. Maltalastele kombekohaselt tuli meil oodata umbes poolteist tundi enne kui asjad liikuma hakkasid. Istusime siis Fuegos õuepeal koos mingisuguse bulgaarlasega, kelle kohta ma ütleks, et ta on üle keskmise loll, vaatasime kuidas Francine karjus telefonis kõigi peale ja üritasime mitte magama jääda. Lõpuks tuli Gionni ja veeresime minema Qawra poole ja siis Melliehasse. Qawrast võtsime kaasa DJ Adriani :D see on see ülinaljakas rumeenia vend.. no tõesti, lase või püksi, sellist (lolli) nalja teeb. Igatahes, Melliehasse jõudes olid kõik tuled kustus ja uksed lukus. Kedagi polnud. Istusime siis Adrianiga laua peal ja ootasime (jäll... read more
Oooooooo
Hassan

Tot: 0.113s; Tpl: 0.006s; cc: 5; qc: 61; dbt: 0.0652s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb