Blogs from Malta, Malta, Europe - page 23

Europe » Malta » Malta June 23rd 2008

Seoses probleemsete suhetega minu arvuti ja myphotoalbum.com'i vahel on avatud uus link malta piltide tarvis. ... read more

Head jaani! Samal ajal, kui me ise krohvi näkku ajame ja tööks valmistume. Emokas, raisk. Kris laseb kurba muusikat, see kammib ära. öLsföfslfk... read more

Europe » Malta » Malta June 22nd 2008

Hei! Rannaskäik eile toimus minul vägagi riietega. Liis korraks märgas ennast ja meie rannatsill jäi lühikeseks. Tuul oli mere peal vist päris suur ja lained suht võimsad. Tegime lainepilte ka. Koju jõudes hakkas Liisil uneaeg ja me läksime Emiliga katusele. Meie maja on siin ümbruskonnas üks kõrgemaid ja seega on katuselt päris hull vaade. Üle mitme küla kohe. Siin on see ala jaotatud väikesteks küladeks, meie küla nimi on St.Julians, aga tegelikult on need külad nii palju suurenenud ja üksteisele lähenenud, et ei saagi aru, kust üks lõpeb ja teine algab. Seega siis võib tunduda see ainult ühe suure linnana. Õhtul läksime hiljem tööle, kuna nüüd oleme juba ametlikud vennad ja kõik on harašoo. Aga tööl oli seekord väga nõme päev. Mina olin üksinda (!!!) sidebaris ja Liis kuskil katuse-terrassil mingi ülbe veneeidega. Rahvast oli nii ... read more
Katusel tsillimas
Õgardid katusel
Päike

Europe » Malta » Malta June 21st 2008

Hei! Üleeile ei teinud me mitte midagi. Ok, tegime küll. Käisime poes ja ostsime vett piima. Õhtul olime tööl. Rahvast oli palju ja tippi oli ka täitsa tipimõõtu juba. Seda väidab Kris, sest tema oli kauem tööl. Õmmõmmmõmm. Mina sain varem minema ja ootasin teda kaks tundi, mokk töllakil. Tippi ka ei saanud, sest sain varem ära. Magama jõudsime ikka päris hilja. Mina viskas pea padjale vist neljast, Kris viiest. Tal on mingi vajadus tekkinud pärast tööd veel arvutiseerida. Öösel. Mina see-eest tulen ja vajun voodisse. Magasime siis eksole ja oh rõõõõõmu, äratuskell minu ajus tiriseb siiani igal hommikul 9.30. Nii ka eile. Iga kord üriiiiitan täiega magama jääda, aga no ma ei tea. Süsteemid on rikkis. Tavaliselt vähkren natuke, kui Kris samal ajal õndsat und laseb. Suu on tal ka vahel lahti, kuigi tuleb tõdeda, ... read more
hambad
Taevas peo peal

Europe » Malta » Malta June 20th 2008

I went to Malta for three weeks to go on a Ef-school. I lived to a native family and i got the most perfest roommate from Hungary, i will never ever forget or regret this trip. Homesick, sickness and tiredness apperede sometimes throughout those three weeks but everything was absolutly perfect otherwise. I loved Malta, the family and my roommate=D. Malta was a great and fantastic experiense in my life!... read more
Gozo

Europe » Malta » Malta June 19th 2008

Joujoujou raffas, kütke üles! Igatahes, tööga läks meil nii kuidas läks. See Sandro oli imelik (võib-olla isegi natuke perv) ja nüüd on uue kohaga kõik hästi. Üleeile oli meil esimene tööpäev ja eile oli teine. Me segame baaris jooke ja reedel õpime kokteile ka tegema. Meil on ilgelt kuri ülemus Francine, ta on siuke suur kapp ja täiega karm! Õnneks kõik teised töökaaslased on täiega lahedad ja teevad nalja ja abistavad ka kui vaja. Eile olin ma ühe täiega laheda mehega (Jordan või Gordon, ma ei saanud täpselt aru kumb) koos tööl. Ta on bulgaarlane ja umbes 45 aastane (kui mitte vanem). Igatahes Gordon-Jordan oli seal pea-baarman ja õpetas mulle mojito ja mingite teiste kokteilide tegemist. Siukse mehe pakiks küll kaasa ja viiks koju emale! Baaris on mõnus töötada (veel!), kuigi õhtu lõpuks oleme õlle ja ... read more
Vesi
Rand

Europe » Malta » Malta June 17th 2008

Niisiis. Kolmas päev on käes ja me alles alustame kirjutamist. Ja Krisil hakkab raamatus viimane peatükk. See selleks. Lahkusime kodumaa pinnalt 14.juuni, lennuk väljus vist 17.10. Easyjet viis meid Berliini Schoenefeldi lennujaama. Hakkasime rongile minema, kui selgus, et tüüp, kelle juures ööbima pidime ei olnudki Berliinis sel päeval. Ta oli aru saanud, et saabume pühapäeval. No okei, midagi polnud teha. Siis trippisime kolm tundi ühest Berliini otsast teise ehk ühest lennujaamast teise. Lend Maltale väljus nimelt Tegeli lennujaamast. Meil olid suured kohvrid ja veel ka väiksemad kotid. Vahetasime rongi vahepeal. Astusime teise rongi peale, kui Kris küsib, et kus mu õlakott on. Uksed sulgusid ja nägin, et mu kott seisis pingi peal. Ja meie sõitsime edasi. Hüppasime järgmises maha, mina olin paanikas. Vahemaa näis väike. Kris oli nõus tagasi jooksma ja seda ta tegigi, nii et ... read more
rärrrrr
Haahaa
Meie Emiiiil

Europe » Malta » Malta June 14th 2008

Europe » Malta » Malta May 27th 2008

First stop on the cruise is the island nation of Malta. It’s a tiny brown speck on the map located between Sicily and north Africa. The island had a lot of British flavor to it, but the culture is a melting pot of Arabic, Greek, Italian, British, Spanish - and no doubt others. Apparently none of these cultures or conquerors brought traffic signs with them. We did not see a stop sign or a traffic light, and were later told that the island had none. None. No stop signs, no traffic lights. Driving (and therefore crossing the street) was an absolute free for all. We’re working on uploading pics to the blog, but Internet access on the ship is pay-per-minute, so we’ll have to wait until we’re on terra firma again before we can post pics. ... read more
malta fountain
rabbit

Europe » Malta » Malta May 22nd 2008

May 20, 21, 2008 RAGUSA, Sicily / MALTA Today was a short drive from Taormina to Ragusa in the very south of Sicily. This is another very nice drive through some beautiful scenery through the mountains valleys and lots and lots of seascapes from the high freeway. This is an interesting grain farming area with vineyards and fruit growing areas. In Ragusa there is not a lot to do but we took a walk to visit a local botanical garden and of course another large “Duomo” church. Wednesday morning we got an early start to catch the ferry to Malta from Pozzallo. This was a very comfortable 90 min. ferry trip on a new, fast, catamaran. B.C. Ferries could learn a lot from these guys. Malta is pretty small so we organized a day excursion through ... read more

Tot: 0.241s; Tpl: 0.005s; cc: 5; qc: 82; dbt: 0.1725s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb