ARUBA 'DA IZMIT


Advertisement
Macedonia's flag
Europe » Macedonia » Struga
June 8th 2012
Published: June 22nd 2017
Edit Blog Post

Geo: 41.1797, 20.6776

GÜN 02 GÜNLERDEN CUMA:

Döndüğümde İzmit kardeşimi yine aynı iskemlenin üzerinde buldum .

Bermutad televizyon izliyor ve arkasında esas duruşta bekleyen garsona devamlı kahve ısmarlıyor.
Bana da teklif etti ..
Uykum kaçar diye reddettim ama konuşacak adam aradığını hissettiğimden masasına oturup su içtim..
Sabah erken giderim diye paramı ödedim .
İzmit 'le vedalaştık ve odama dönüp yattım.
Şimdi diyeceksiniz ki "ulan bunları niye yazıyorsun? " .
Anlatalım ...seyahat anılarımızı yazmak için kullandığımız Travelpod ,noktadan noktaya anlatıma izin veriyor ..
Olur da bulunduğunuz bir noktayı atlarsanız seyahat rotanız kayboluyor ve anlamsızlaşıyor..
Sürekliliği sağlamak amacıyla her konduğumuz yere dair bir şeyler yazmak zorunluluğu doğuyor ..
lütfen kusura bakmayınız ..
Her gün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:

Asprovalta -Struga yol videosu






GÜNÜN ÖZETİ

GÜN KM: 437 KUMULATIF KM: 986

ORT HIZ:76

MAX HIZ: 120

TOPLAM SAAT:

SÜRÜŞ SAAT : 5:05

YAKIT E/Lt : 1.25

Advertisement



Tot: 0.423s; Tpl: 0.015s; cc: 10; qc: 53; dbt: 0.1856s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb