Blogs from Struga, Macedonia, Europe

Europe » Macedonia » Struga August 9th 2015

Relatively easy cycle to Sturga which started off with a long downhill out of town and followed by an equally long up hill. The route followed the river for the majority of the 54 kms. Struga is obviously a resort style town and reasonably large. We stayed at the Hotel Drim which got good reviews on TripAdvisor despite its shabby exterior. The only down side part from the fact that it was twice the price of other places we've stayed was that the Internet wasn't working. The main thing we've noticed whilst cycling is that people dump rubbish everywhere which really lets down the country.... read more
View of the valley
Consulting the map_
The monastery

Europe » Macedonia » Struga July 10th 2014

Geo: 41.1797, 20.6776 GÜN 71 GÜNLERDEN ÇARŞAMBA : Ohrid'imiz güzel geçti.. Şahbazı bulup otelimize döndük .. Struga ve akabinde Ohrid'e her geldiğimizde mutlu oluyoruz . Buralara vizeler konmadan önce halkım elini çabuk tutsa iyi olacak galiba ... Her gün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli: STRUGA KLIPI . http://www.youtube.com/watch?v=EgxEEz0vkqc ... read more
Struga
iskembe
çocuklar

Europe » Macedonia » Struga July 9th 2014

Geo: 41.1797, 20.6776 GÜN 70 GÜNLERDEN ÇARŞAMBA: Sabah kahvaltımız iyi, fakat yumurtalar plastik masa örtüsünü andırıyordu ..sesimi çıkarmadım.. Yola çıktık fakat Tiran adamı üzüyor..kural yok ,kaide yok ,trafik herkesin kişisel yorumuna tabi.. Anlaşılan memlekete yaklaşıyorum ..Seyahat günümüz de 70 oldu... Fakat bir taraftan antrenmanını geliştirmene yardımcı oluyor.Amerikalılar buna Re-Entry diyorlar .. Efendiliğimi bozmuyorum ve biraz Avrupalı takılarak, bu hengameye dalmıyorum.. Tiran Otobanı çabuk bitti ve tırmanmağa başladık. Elbasan'a kadar geçtiğimiz arazi Ayşe'yi zorluyor .. Yol gerçekten zorlayıcı.. Allahtan Elbasan'dan sonra ovaya kavuşuyorsun. Hududa kadar sorun yok .. Struga 'y... read more
hudut
lokantamız
şefimiz

Europe » Macedonia » Struga June 8th 2012

Geo: 41.1797, 20.6776 GÜN 02 GÜNLERDEN CUMA: Ohrid'e sapmadan, direkt Struga' ya vardım .Otelim Aruba yı buldum ..Otel sahibi İzmit 'i nerede bıraktıysam orada idi …Yerini bile değiştirmemiş.Bu kez tek olduğum için fiyatta indirim yaptı..Kabul etmedim ve geçen seferki bedeli ödemek istediğimi söyledim..Gülüştük…Zaten üç on para alıyor ...bir de indirim yapacak ...yüreğim... read more

Geo: 41.1797, 20.6776 GÜN 02 GÜNLERDEN CUMA: Döndüğümde İzmit kardeşimi yine aynı iskemlenin üzerinde buldum . Bermutad televizyon izliyor ve arkasında esas duruşta bekleyen garsona devamlı kahve ısmarlıyor. Bana da teklif etti .. Uykum kaçar diye reddettim ama konuşacak adam aradığını hissettiğimden masasına oturup su içtim.. Sabah erken giderim diye paramı ödedim . İzmit 'le vedalaştık ve odama dönüp yattım. Şimdi diyeceksiniz ki "ulan bunları niye yazıyorsun? " . Anlatalım ...seyahat anılarımızı yazmak için kullandığımız Travelpod ,noktadan noktaya anlatıma izin veriyor .. Olur da bulunduğunuz bir noktayı atlarsanız seyahat rotanız kayboluyor ve anlamsızlaşıyor.. Sürekliliği sağlamak amacıyla her konduğumuz yere dair bir şeyler yazmak zorunluluğu doğuyor .. lütfen kusura bak... read more

Europe » Macedonia » Struga April 30th 2012

Geo: 41.1797, 20.6776 GÜN 04 GÜNLERDEN PAZARTESİ: Kaldığımız yer Struga ,Ohrid' e çok yakın yaklaşık 15 dakikada Otelimize dönüp yattık Adı yatmak ....aksi taktirde gözümde uyku yok Acıların gecesini yaşıyorum Her tarafım yanıyor sabaha karşı kalkıp ilaç içtim .. Hayırdır İnşallah ... Şu İskender Meselesine aklım takıldı. Macedonialılar nedense bu İskender' e takmışlar her tarafta İskender'in devasa heykelleri yer alıyor . 530 Yıllık Osmanlı dönemi sanki kasıtlı olarak unutulmak isteniyor ve kurtarıcı olarak Büyük İskender' e sarılıyorlar Bu İskender kimdir ? neyin nesidir ? Yunanlılar bizden diyor ... Makedonlar asla vermeyiz diyorlar ... III. Aleksandros (Yunanca: Μέγας Ἀλέξανδρος Megas Aleksandros) (20 Temmuz M.Ö. 356, Pella, Makedonya - 10 Haziran M... read more

Europe » Macedonia » Struga April 29th 2012

Geo: 41.1797, 20.6776 GÜN 03 GÜNLERDEN PAZAR: Bitola çıkışında yakıt aldım yolda Resne 'den geçtik Güzel bir yoldan Ohrid' e vardık. Adamın biri bize yardımcı olmak için önümüze düştü Bizim Kamp, Struga 'da Struga da Ohrid gölü kıyısında. Adamcağız yol gösterip bizi kavşağa kadar götürdü. Şehre girerken Yahya Kemal adlı yatılı lise bizi karşıladı. Fetullah abim burada da hizmetinizde... Struga daki kampımız daha açılmamış Hemen yanında çok şık Aruba adlı bir otel var Sıkı bir pazarlık ve hoş bir oda Otelin sahibi İzmit bey ... Yanlış duymadınız bayağı İzmit ... 27 yıl ABD de yaşamış bir arnavut... şimdi Struga da otel işletiyor tek müşteri biziz Bize kahveler yapıyor Dertleşiyoruz.. Internet var ... Dünya ile bağlandık. Köfteler hala boğazımızda bir türlü acıkmıyoruz Ayşecikle Struga gecelerine akalım ded... read more
hotelimiz
yolumuz
Fetullah abi devrede

Europe » Macedonia » Struga May 18th 2011

Vertrek op Dinsdag 10 mei 2011 om 6.50 A.M van Schiphol. Reisorganisatie: Corendon => www.corendon.nl Gearriveerd om 9.30 op het st. Paul the Apostle airport in Ohrid. Daarna naar hotel Beograd in Struga. 1 euro = 60 Dinar Via het lokale reisbureau Fibula konden er dagtochten worden gebooked. http://www.fibula.com.mk Zoals: Ohrid het Jeruzalem van de Balkan = 19 euro St. Naum met boottocht = 29 euro Ezelsafarie = 34 euro Albanie = 39 euro Bitola = 29 euro Macedonische avond = 29 euro Skopje (dagtocht) = 39 euro Wijntocht = 35 euro Bigorski en Rajcica kloosters = 29 euro Dinsdag 10 mei 2011 Dus gearriveerd in Struga. Rondgelopen door het stadje. Het Natuurhistorisch museum bekeken. Lake Ohrid bekeken en de dam in de Drim river. S'avonds vroeg naar bed. Woensdag 11 mei 2011 Met openbaar vervoer ... read more
Hotel Beograd
Natuurmuseum Struga
Meer van Ohrid

Tot: 0.121s; Tpl: 0.005s; cc: 8; qc: 58; dbt: 0.0547s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb