TEKRAR STRUGA

Europe » Macedonia » Struga
June 8th 2012
Published: January 6th 2016

GÜN 02 GÜNLERDEN CUMA: Ohrid'e sapmadan, direkt Struga' ya vardım .Otelim Aruba yı buldum ..Otel sahibi İzmit 'i nerede bıraktıysam orada idi …Yerini bile değiştirmemiş.Bu kez tek olduğum için fiyatta indirim yaptı..Kabul etmedim ve geçen seferki bedeli ödemek istediğimi söyledim..Gülüştük…Zaten üç on para alıyor ...bir de indirim yapacak ...yüreğim kaldırmaz
Para bozmak için Struga merkez' e gittim..
Arabayı bir Pazar yerinin yanına park edip, banka aramaya başladım ..Pazarcılardan Sevil hanım, derhal yardımcı oldu ve parayı kendi bozdu.."Kötü adam"lara karşı beni sıkı sıkı tembihledi..Makedonla evlenmiş bir laz kızı Sevil hanım..Gerçekten beni kollama gayretini görünce insan duygulanıyor..
Oradan bankaya uğrayıp ,büyük bir kupürü, her ihtimale karşı bozdurdum.
Odama dönüp biraz uyudum..
Uyandığımda, Dünya Kupası maçlarından Yunanistan-Polonya maçını izledim..Tatsız tuzsuz bir maç …
Akşam yemeğine Ohrid' e gitmeğe karar verdim..Bu yıl diğer yıllardan farklı olarak, yollarda çektiğim kısa video filmleri sizlerle paylaşacağım.Bir taraftan araç sürdüğüm içim çekim kalitesi felaket ....ama Asprovalta-Struga yolu ne menem bir şeydir diye merak ediyorsanız Video'yu izleyebilirsiniz.. Her gün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:

Tot: 0.15s; Tpl: 0.009s; cc: 14; qc: 29; dbt: 0.1075s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb