VERNAZZA

May 20th 2010
Published: November 24th 2014

RIO MAGGIORE -VERNAZZA

GÜN 22 Günlerden henüz perşembe
Trene atladığımız gibi Vernazza ya vardık.
Meraklıları için Vernazza hakkında bilgi :
Burası da La Spezia'ya bağlı Cinque Terre nin içindeki yerleşim yerlerinden birisi..
La Spezia 'dan kuzeye yükseldiğinizde sıradaki 4 cü kasaba oluyor.
Park yeri kenten bir hayli uzakta ,dolayısıyla kent içinde araç trafiği yok..mis gibi bir yer..
Geriye gerçek anlamı ile şirin bir balıkçı kasabası kalmaktadır
Ayşecik ile biraz şehir içinde oyalandık.
Yol üzerindeki banklardan birine çöktüm.
Etrafı seyrediyorum.
Çok keyifli oluyor.
Genel olarak turist Amerikalıları, bir de okul çocuklarını gezdiren öğretmen ve sınıfları var.
Dondurmalar yendi sonra sahile doğru aktık.
Ayşe'yi sabah alınan ayakkabı kesmedi ....buradan bir de "croc" çekti.
Sonra mendirek tarafına gittik ....tekrar oturduk hem havanın hem de müthiş manzaranın keyfine vardık.
Ben mendirek üzerine gidince, bankta tek başına kalan Ayşe'nin kısmeti açıldı.
Ayrıca burada gördüğümüz bir çift ,Türk olduğumuzu hissedince selam verdi.
Bu şekilde bu bölgede bizden başka ,ilk Türkleri gördük.
Yavaş yavaş olacak galiba.
Vernazza'da bir ressam patlaması var ....eline kağıdı boyayı alan mutlaka resim yapıyor ...
Gerçekten de kasabadaki renk armonisi galiba ,ressamları tetikliyor...
İmrendim doğrusu...
Burada 3- 5 satırla anlatmaya çalıştığımız yerler aslında
doyumsuz güzellikler sunmaktadırlar .Ne var ki iş kağıda dökmeye kalınca kelimeler yetersiz kalmaktadır.
Hani hep derler ya ...anlatılmaz ,yaşanır diye ..Buraları öyle ...

Her gün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:

Tot: 0.099s; Tpl: 0.009s; cc: 14; qc: 29; dbt: 0.0343s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb