lukijamme...


Advertisement
Hungary's flag
Europe » Hungary
June 8th 2008
Published: June 8th 2008
Edit Blog Post

Heippa vaan kaikki, jotka olette seuranneet blogiamme! Toivottavasti kaikki kutsutut ovat löytäneet tämän jutun... Joillakin on ollut vaikeukia avata sivuja, joten olen lähettänyt heille kertomuksen myös Wordinä. Kertokaa minulle, mikäli haluatte sellaisen version! Käytän enimmäkseen osoitetta: jaanameurman@gmail.com , syystä että en pysty jostain syystä lähettämään postia kolumbus.fi -osoitteestani... en ainakaan OutLookExpressin kautta. Muutenkin olisi kiva, jos kommentoisitte kertomustani... Mullakin olisi sellainen tunne, että olen mukana messissänne 😉
Jos jollain teistä on aikomuksena tulla käymään täällä Unkarissa tänä kesänä, niin oiva tilaisuus on kesäkuun 23-26, sillä silloin olen Budapestissa. Asun Erkelillä huoneistohotellissa ja minulla on käytössäni kaksio ( + parveke sisäpihalle), joten löytyy korteerikin! Voisimme koluta Budapestiä ja pitää hauskaa! Zolle on silloin metsästämässä muutaman kaverinsa kanssa. Ilmloitelkaa piakkoin!

Yritän taas saada kuvia blogiin tästä viinimajasta yms. Kunhan nimittäin aurinko paistaa... On ollut vähän vaihtelevat kelit, eilen ja toissapäivänä tuli vettäkin ja harmaat pilvet roikkuivat Tokajn yllä. Ei paljon viitsinyt viinimajassa istuskella 😊
Toivotan siis kaikki vanhat ja uudet lukijat mukaan tähän kesäseikkailuumme... eihän tässä nyt niin kummia tapahdu, mutta mä vaan tykkään kirjoitella...
😊)) Jaana

Advertisement



Tot: 0.069s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 46; dbt: 0.0446s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb