LINDOS GÜNÜ

RHODES-LINDOS

17 mayıs 2022 Salı GÜN06

Şık bir sabah kahvaltısı oldu ..kaldığımız Achillion
otelinin alt katı pastahaneye çevrilmiş, dolasıyla, çeşit çok ve tam anlamıyla
"öksüz doyuran" bir kahvaltı düzenlemişler ..bitirmeniz mümkün değil..

Kahvaltıdan sonra güzelim park yerimizi bırakıp yola vurduk ..bügün hedef
Lindos …yolun keyfine varmak için yavaş kullanıyorum varmadan önce seyir
terasında klasik fotolar çekildi ve şehre girdik ..

Tam anlamıyla tımarhane …çok turist... bu gibi yerleri tahammülsüz kılıyor ..Pandemi sonrası ipini koparan
sokaklarda …arabayı neredeyse Lindos plajına bıraktık ...oradan tepeye tırmanmak
topal bir bacakla acı veriyor…meydanda biraz soluklandım inanın meydanda bir
götlük yer bulmak bile zor…

Oradan şehre daldık... ben ancak Apollo barın oraya
kadar dayandım …Sveta'ya dedim ki "hadi keyfini yap kaleye kadar çık ben seni
bekliyorum" …gidiş o gidiş..Gitti gelmez..acaba kayboldu mu diye
endişelere düştüm..Maşallah yön kabiliyeti yok denecek düzeyde…herneyse
yaklaşık 2 saat sonra döndü..elbette biraz kaybolmuş ama tepeyi ziyaret etmiş
ve mest olmuş tabi…

Aslında programda St Paul 'de denize girmek vardı baktım ki geciktik yola çıkmaya karar verdim ..Tekrar yokuşu indik arabayı bulduk ve meydana döndüm ..Vallaha adeta Eminönü meydanı ..taksi şöförleri bayramlık ağızları ile meydan ayakçılarını haşlıyorlar ...nasılsa şişe ağzından kurtulup yola çıktım…

Bu kez "Charaki" diye bir yere gitmek istiyorum ..Birader tavsiye etti ..Yeri buldum
.."Spitaki" adlı bir lokantanın sahibi Manisalı Ayhan kardeşimle tanıştık.."Yemeğe sen karışma ben seçeceğim" dedi ..Allahı var masayı gerçekten donattı..

Svitula ile içiyoruz ve arada sıfırlama adına önümüzdeki güzelim plaja dalıyoruz …sıfırladıktan sonra akşama kadar aynı minval üzerinden devam ..Dala çıka akşamı ettik ..Ayhan la vedalaştık ve sahil yolundan otele döndük ..

zar zor bir park yeri bulduk ve biraz balkonda oyalandıktan sonra yatağa döndük…

Tot: 0.102s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 31; dbt: 0.0457s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb