TORKIS KOFI...


Advertisement
Greece's flag
Europe » Greece » South Aegean » Leros
July 4th 2015
Published: October 8th 2016
Edit Blog Post

Geo: 37.4648, 26.9676

GÜN 04 GÜNLERDEN CUMARTESİ:

Dün gece Poseidon'un nefesini üzerimizde hissettik .
Fakat yerimiz güzel ve çapamız Poseidon'a iyi direniyor..
Sabah uyandım ve derhal karaya çıktım .
Tüm bakımlarımı bitirdikten sonra, kendime grek kofi söyledim .
Yannis cins bir herif ve beni törkiş te diyebilirsin diye uyardı .
Zaten o törkiş kofidir diye ilave etti.
Yunan da, ciddi değişiklikler var .
Eskiden Törkiş Kofi adını ağzına alamazdın..hadi bakalım kolay gelsin…
Turhanlar uyanınca,az kahvaltı yaptık.
Öğlene kadar Gloria da Voulas ve Yannis'in koruyucu kanatları altında internet vs ile vakit öldürdük.
Öğlen denizimi aldım.
Turhanlar dağa taşa gideceklermiş ben almıyayım dedim ..
Zaten oturduğum yerin az ötesinde otoban!!
Yolu ikiye ayıran bir levha var…. bir tarafı 0,6 öte tarafı 0.5 km gösteriyor.
Yani sola giderseniz 600 metre sağa giderseniz 500 metre gidecek yol var !!!
Olur da, 185 kişinin oturduğu adada kaybolmayasınız diye koymuşlar yol levhalarını …
Turhanlar, tepede oturan 17 kişiyi merak etmiş olacaklar yukarı tırmandılar..
Kendime zeytinyağlı,sarımsaklı bir makarna söyledim… üstelik iyi pişsin diye Voulas'yı uyardım.
İtalyan usulü, "Al diente" istemediğimi özellikle belirttim .
Gülüyor …Ben de öyle severim dedi..
Voula, makarnanın üzerini, babasının reçetesi ile üretilen keçi peyniri ile süsledi ..
Çok güzel oldu bu keçi
peyniri, bizim kebapçı peynirine benzemiyor ..bir yumuşaklığı var..
Biraz da Mythos ilavesi ile uykuyu çağırmağa muvaffak oldum .
Tekne de güzel bir uyku çekmişim..
Turhanlar, geç saatte geldiler .
Bir balıkçı,bizimkileri toplayıp balıkçı barınağına götürmüş …orada rakılama sonunda bitap bir şekilde döndüler.
Yerçekimine fazla direnmeyip yattılar.
Onlar uyurken ,ben kendime ufak bir ziyafet çektim .Yemeğin sonunda Fikret ve Necla kardeşim de eşlik ettiler .
Bu buluşma, birbirimizi biraz tanımaya vesile oldu.
Deniz adamları, gerçekten başka oluyor..
Birlikte seyahat edip kader paylaşan topluluklar da ( kampçılar,Motosikletçiler,tekneciler ) bir sıcaklık ve uyum yaşanıyor ..
Deniz, bu alanda çok birleştirici..
Tam yatmağa gidiyordum, Turhanlar uyandı ben nöbeti devralıp yatağıma serildim..

Her gün,günün fotolarını toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki (adresi) tıklamanız yeterli:


AGATHONISSI KLİPİ:
https://www.youtube.com/watch?v=4YZcqDak0zE


Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



Tot: 2.691s; Tpl: 0.053s; cc: 12; qc: 30; dbt: 0.0849s; 2; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 4; ; mem: 1.3mb