O AGACIN ALTINDA

February 15th 2014
Published: February 5th 2016

MITHIMIA_SKALA SIKAMINEAS

GÜN 03 CUMARTESI:
Molivos çıkışında otobüs biraz tırmanmaya başladı ve rehberimiz tahsisat sıkıntısı nedeniyle maalesef son zamanlarda bir çok kilisenin kapanmak zorunda kaldığını belirtti..
Bu yörede her Allahın günü için bir adet olmak üzere, 365 kilise dikmek projesi maalesef 173 'te tıkanmışlar..
Ben de bir taraftan dinliyorum bir taraftan da papazların aralarındaki konuşmaları düşünereki çin için gülüyorum..
"Abi Allah'ın işleri bu ara kesat gidiyor ...biz kapatıp süpermarkete döndük "
"Sorma abi siz yine iyisiniz biz kapatıp otoparka döndük "
muhabbetleri aklımdan akıp geçiyor...
Molivos'tan sonra ,Scala Sikamineas diye bir yere vardık
Bir başka deyişle Sikamineas İskelesi ..
Burada yemek molası verildi..
Daha önceki çalışmalarımda bellediğim “Ti muria to Mirivili” lokantasına daldım..
Liman manzaralı ve küçük bir kiliseye bakan bir masaya çöktüm..
Lokantanın adının tercümesi, "Mirivili'nin dut ağacı" zira restoranın tam ortasında dev bir dut ağacı var ve lokanta ağacın etrafına kurulmuş..
Kendime gerçek anlamda bir ziyafet çektim.
Bir ufak Barbayanni götürdüm.
Üstüne orta kahvemi,likörümü ve irmik helvamı getirdiler..
çok mutlu olup çıktım..
giderseniz, burada bir soluklanınız

Tot: 0.06s; Tpl: 0.011s; cc: 6; qc: 24; dbt: 0.0319s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb