BUGUN PAZAR KARDESLER AZAR..


Advertisement
Greece's flag
Europe » Greece » Epirus » Parga
June 19th 2011
Published: July 31st 2015
Edit Blog Post

Geo: 40.6197, 22.9442

GÜN 51 GÜNLERDEN PAZAR:
Sivri mezalimi nedeniyle, sabah erken uyandım...
Yanımızda, babası bellisiz bir kaç yunan genci var..
Sanırsın ki Epirus dağları eteklerinde, tek başlarına kamp kurmuşlar...
Sabah 7:00 civarı delikanlılar avaz avaz birbirlerine şakalar yapıyorlar...
3 ü çadırda, birisi otomobilde yatıyor..
Artık o araç kapısı belki on defa açıldı kapandı..
Kapı daha önce darbe aldığı için inleyerek açılıyor ve kapanıyor...
Bir süre sonra araca bindiler,gittiler ve kamp aniden sulh ve sükuna kavuştu...
8.30 da yolda idik...
Nermin (GPS) biliyorsunuz küs ....o nedenle ben götürüyorum...
Hiç şaşırmadan rahatça Selaniğe vardık...
Selanik Çevre yolunda deli bir trafik...
Pazar günü ,millet galiba denize gidiyor..
Ufak tefek İstanbul çakallıkları sergileniyor..
Sağınızdan geçmeler...
Yan yoldan kaçarak üç beş araba sağlamak ve son anda tekrar sola yanaşmak...
Oğlum biz nereden geliyoruz biliyor musun ?
Bu numaraların feriştahını gözlerim bağlı iken yaparım .....ama ne yapacaksın? plaka Türk...
Yanlış izlenim vermek istemiyorum komşuya
Ve efendi gibi yolumda gidiyorum...
Neyse Maria'nın otelini bir seferde buldum..
Kesinlikle Nermin'den iyiyim..
Maria yok ama Allah'tan annesi bizi tanıyor...
odamıza kurulduk ve hemen yemeye gittik...
Sahilde, kumun üzerine
kurulmuş, lokantamıza vardık...
Garson ve sahibi bizi hemen tanıdı ve güzel bir yere yerleştirdi..
Bugün sahil adam almıyor...
Kıyamet kadar araba var...
Balıklarımızı Ouzo ile destekledik ve yemekten sonra biraz yatıp uyumaya karar verdik...
Malum sivriler dün gece bizi gebertti...
Fişek gibi uyandım ..
Biraz deniz yapayım dedim...
Odamız denize 20 bilemedin 25 adım...
Herhalde Yunan nüfusunun yarısı bugün bu plaja gelmeye karar vermiş..
Matah bir denizi yok ama plaj kumluk olunca, millet yayıldıkça yayılmış...
Kardeşlerim uygar ...öyle mangal yelleyen adamlar yok...
Kumda güreş tutanlar da..fakat şarkılar, danslar çok ...
Bir de illaki bir şeyler satmaya çalışan zenciler..
Çoluk çocuk kafalarına göre azıyorlar...
Ahhh siz azmayı bizde göreceksiniz ...
Bir kere bu kadar yan yana eğlenemezsiniz...
Biz de olsa manitaya baktı diye 20 kavga ve 5 yaralama olur en aşağısından...
Curcunayı tadında bıraktım...
Denizden sonra, duşumu alıp tuz ve kumdan arındım...
Artık muhteşem bir gün batışına hazırız...
Whiskylerimiz bu kez buzlu...
Güneşi nefis bir şekilde batırdık..
Yanımızda Yunan bir aile kalıyor ..
Karı kocanın, ciddi ,sigara bırakma problemleri var..
Mevzu tam Ayşe'lik...onlara gerekli açıklamayı yaptı..
Sıra bizim dizilere geldi..
"Törkiş Brad Pit" diyor biz aval aval yüzlerine bakıyoruz...
Hiç dizi izlemediğimizi söyledik..
Bunu yapmayacaktık

Biz ettik siz eylemeyiniz :
Yunan da dizilerden söz açıldığında sakın boş boş bakmayınız
Hakkınızda kötü bir imaj yaratılmasına çanak tutmayınız ...

Türk olup olmadığımızdan şüpheye düştüler..
Karşılıklı müsademe ve yoklama atışlarından sonra
Anlıyoruz ki Törkiş Bred pit bizim Kıvanç Tatlıtuğ imiş..
Komşumuzun kızı ve oğlu da muhabbete katıldı..
Sanırsın ki bizim dizilerin senaryo yazarları karşımızda..
Hiç bilmediğimiz diziler hakkında bize önemli açıklamalar yapıyorlar..
Bergüzar Korel 'i hiç çıkaramadık...
Baktık ki karizmayı giderek çizdiriyoruz ...
İzin istedik ve ayrıldık...
Anlıyoruz ki Yunan halkı bizim dizilerle kafa buluyor..
Her Türk şoförünün triplex vilası ve her Türk ün mutlaka koyu renk camlı bir 4X4 ü veya SUV'u var sanıyorlar...
Gençken bize musallat olan Brezilya dizileri vardı ...
Köle İsaura vs vs
Şimdi, kesinlikle biz iktidardayız....
Geç saatte yemeğe gittik ..
Bu kez souvlaki ile ouzo yaptık..
Huzurlu bir yemek oldu...
Dönünce Stolichnaya'ya döndüm...
Akabinde mışıl mışıl bir uyku...
Sivri yok ....rahatsız oldum !!!

Günün videosu aşağıda yer alıyor..


GÜNÜN ÖZETİ

GÜN KM:384 KUMULATIF KM:6875

ORT HIZ:67

MAX HIZ:135

TOPLAM SAAT:5:00

SÜRÜŞ SAAT : 4:40

YAKIT :

Advertisement



Tot: 0.184s; Tpl: 0.043s; cc: 13; qc: 29; dbt: 0.0382s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb