KALAMITSI

September 4th 2013
Published: January 29th 2016

NEOS MARMARAS-KALAMITSI

GÜN 06 GÜNLERDEN ÇARŞAMBA:
Güzel bir uyku çekmişiz…
Telaşsız kahvaltı,telaşsız toparlanma….
gideceğimiz yer çok yakın..
Bu telaşsız toparlanma, gezinin en önemli bölümüdür....
Aksi halde stresin tavan yaptığı bir seyahatin, faydadan çok zarar getirdiğini bunca deneyimden sonra nihayet anladım diyemiyeceğim, fakat hissetim ...
Telaşsız toparlanma ,güzel geçecek bir günün müjdecisidir...
Sithonia, Yunanistan'ın hatta Ege denizinin en egzotik plajlarını barındırma iddiasında olan bir yer.
Bu nedenle yarımadada güneye doğru akarken bir taraftan plajları kolluyoruz..
Neo Marmara yı terkettikten sonra ,çok yakın bir koyda ,Yunanistan'ın en büyük turistik tesisi sayılan Porto Carras'a varırsınız..
Bu tür tesislerin yüzlercesi, maalesef ,bizim Antalya-Alanya şeridinde yer aldığı için bize hiç heyecan vermiyor…fakat Yunanlılar nedense bu tesis ile biraz övünüyorlar..
70000 dönüm üzerine kurulmuş tesisin 10 km plaj cephesi var..
Arazide Meliton ve Sithonia ile Village in adlı 3 otelde 1815 yatak kapasitesi var..
Programa ilaveten, hepinizin tahmin ettiği restoranlar, alış veriş merkezi,golf sahası ve mütemmim cüzü kumarhane,bilumum spor sahası mevcut...
Mesaj net: Ağıldan fazla uzaklaşmayın toplu tatil yapalım....
Bu tür ağıllarda çok tatil yapmış birisi olarak, küçümsediğimi sanmayınız,
Fakat bu güdümlü tatillerden, oldum olası keyif almadığımı belirtmek isterim...
Güneye devam ettiğinizde, Toroni ve Koufos plajlarına ulaşırsınız.
Devam ettiğinizde yol biraz yüksellir ve
sonunda bembeyaz kumları ,gerçek anlamda turkuaz denizi ile Kalamitsi plajına varırsınız…
Kampımız devasa... yerimizi seçtik ve yerleştik..
Kampta hiç bir mesariften kaçınmamışlar ...yok yok ..
Birkaç lokanta..yüzme havuzu.... bir kaç bar/ cafe ve internet alanları…
Önce denizi denedim ..düne göre biraz daha serin, ama buna karşın derin..tam istediğim gibi…
Suyun rengi sizi etkiliyor...
Marketten küçük bir alışveriş ile öğle yemeğini hallettik.
Hava çok güzel ve çok güzel bir esinti var..
Cafe'nin birinde, ağaçların gölgesine oturdum ..İnternet çalışıyor…
Dünya ile bağlantınızı güzel bir ortamda kuruyorsunuz ...
sonra yerime döndüm ...okurken uykum geldi ..hemen yattım…güzel bir şekerlemeden sonra akşamüstü uyandım…
Bir kaç gündür fix menü haline gelen, Türk Pop müziği eşliğinde Whisky ' e devam…
Güneş inince, biraz kızıllık keyfi yapıp ,sahildeki Ouzeri'ye yöneldik ..
Buraları şarapları ile biraz kasılıyor ama, biz Ouzo'yu hemen harcayamayız..
Barbayanni'mizi mezeler süsledi..rezil bir kalamar ama
Allahtan gerisi iyi…
kapanışı 2 adet Alfa ile yaptık ..
Mythos ‘ a ihanet etmek istemezdik ama bu da iyi görünüyor …
Yerimize dönüp yattık .
günün karelerini toplayıp bir klip yaptım:

GÜNÜN ÖZETİ:

GÜN KM: 40 KUMULATIF KM: 1190

ORT HIZ:37

MAX HIZ:

TOPLAM SAAT:1:00

SÜRÜŞ SAAT :

YAKIT E/Lt :

Tot: 0.095s; Tpl: 0.014s; cc: 11; qc: 30; dbt: 0.0468s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb