SPAGETTI FACIASI ...


Advertisement
Greece's flag
Europe » Greece » Central Macedonia
July 25th 2012
Published: January 20th 2016
Edit Blog Post

Geo: 40.708, 23.6607

GUN 49 GUNLERDEN ÇARŞAMBA:

Güzel bir uykudan sonra, bulutlu bir güne uyandık ..
Hesapça bu gün sahilde aylaklık yapmayı planlıyorduk ..
Hava nedeniyle plaj hayalleri söndü..
Ayşe dinleneceğim dedi
Ben biraz internet yaptım..
Öğlende, tüm kutularımızı boşalttık ve yiyecekleri tükettik..
Hava çok sıcak yerimizden kımıldayamıyoruz..
Ben güneşi kollayarak denize gittim ama fazla oyalanmadan geri geldim ..
Akşamüstü ,güneşin gücü düştükten sonra, eşyaları araca taşımaya başladım ..
Sonrada en yakın markete yollandım.
Daha önce yazdığım gibi, alışverişi, genelde son güne bırakıyoruz .
Bu şekilde araçta düzenleme yapmak daha kolay oluyor ..
Asprovalta'ya vardığımızda, ikmal açısından bir başarı göstererek, Türkiye ye geri götürmeyeceğimiz her şeyi tükettik.
Markette, aradığım ouzoları bulup araca yükledim ..
Geriye döndüğümde, büyük bir şans eseri olarak ,eve yakın bir park yeri bulabildim .
Ayşeciğimle çıkıp, önce müdavimi olduğumuz cafede 2 ouzo çaktık ..
Sonra il Molino denilen yerde, pizza yerine spagetti yemeye karar verdik .
Hay vermez olay mışız ..
Yenilir yutulur bir şey değil ..yarıda bırakıp çıktık...
Açlığımızı bastırmak için, bizim ev sahibesi Dina'nın sahibi olduğu "hotdog" dükkanında, sandviçlerimizi büyük bir keyifle yaladık yuttuk..
Eve döndük …
Ayşecik le bakıştık …
Dönüşe hazırız ..
Son ek bilgi :
Asprovalta ,konum itibarı ile Selanik-Türkiye otobanının hemen kıyısında yer alan bir tatil beldesi.
Selanikten daha önceki bir beldeden yola çıktığınızda, memlekete girmeden önce dinlenmenize fırsat veren bir noktadır.
Dikkate alınmasında yarar görüyorum.
Hoş bir yerdir boşa geçmiş bir adım sayılmaz.
Üstelik dinlendiğiniz günün ertesinde otobana şıp diye 2 dakikada erişmek mümkündür..

Günün Klipi :




Asprovalta Videosu :




GÜNÜN ÖZETİ

GÜN KM: 3 KUMULATIF KM: 6836


Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



Tot: 0.074s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 24; dbt: 0.0381s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb