WITH A LITTLE HELP OF VOLTAREN


Advertisement
Greece's flag
Europe » Greece » Central Macedonia » Thessaloniki
April 28th 2012
Published: January 6th 2016
Edit Blog Post

Geo: 40.6197, 22.9442

GÜN 02 GÜNLERDEN CUMARTESİ:

Dün gece adeta gök boşaldı ...
Yatmadan önce oturduğumuz sundurmaya gece yarısı 3 kişi geldi
İyi ki yeri boşaltmışız...
Hiç uyumadan sabahı ettim.
Galiba yolda air condittioner sırtıma vurmuş.
müthiş bir ağrı var..
Bu yağmur bizi bekliyor galiba
Ne zaman yola çıksan o da yelteniyor..
Öyle böyle değil bayağı ciddi
İşi sıkı tutuyor...
Sabah bir başka sundurma altında kahvaltı yaptık
8:00 gibi yola çıktık
Yağmur daha da haşinleşti..
Sorunsuz Selaniğe vardık ..
Doğru Mariya nın oteline ...
Neyse ki yağmur şiddeti azalttı
Ayşe'yi otelde bırakıp
Yakıt ve alışveriş derdine düştüm.
Maksudis te alışverişi tamamladıktan sonra öğlen
"Nİce View "diye yakındaki bir restoranda yiyelim dedik...
Barbayanni eşliğinde mezedis + Barbunya bize iyi geldi..
Yemekten sonra yattım uyudum
Durumum kötü, sırtım tamamen tutulmuş.
Programa göre bu gece bir taverna'ya gitmeyi planlıyorduk..
Sırt ağrım izin vermeyince, akşam otelde yiyelim dedik
içki yok
Voltaren var
Ayşe beni biraz toparladı
Çok yaşa Ayşe ...
Ortamın durumu ile ilgileniyorsanız aşağıdaki videoyu tıklamanız yeterli:


GÜNÜN ÖZETİ

GÜN KM:199 KUMULATIF KM:679

ORT HIZ:63


MAX HIZ:137

TOPLAM SAAT:2:15

SÜRÜŞ SAAT :2:15<br style="font-family: verdana, sans-serif; line-height: 18px;" />YAKIT :1,47 E/Lt

Daha önceki Selanik notlarımı merak edenler için adres :
http://blog.travelpod.com/travel-blog-entries/traveloturc/10/1304288374/tpod.html



Additional photos below
Photos: 5, Displayed: 5


Advertisement



Tot: 0.15s; Tpl: 0.019s; cc: 15; qc: 31; dbt: 0.0275s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb