BINGEN'E DONUS

February 11th 2011
Published: December 12th 2014

GUN 8 GUNLERDEN CUMA:

Bu sabah ikinci şarap yolunu ziyaret etmek için çıktığımız Bingen'den sonra Ren kıyısında küçücük kasabaları gezerek Koblenz' e kadar vardık.
Koblenz'ten haliyle otoban üzerinden dönmeğe karar verdik.
Gördüğünüz yerleri bir daha görecek halimiz yok.
Her zaman olduğu gibi küçük çapta bir Nermin (GPS) macerası yaşadık.
Fakat artık Nermin uzmanı olduğumuz için anlayışla karşıladık ve Bingen'e otelimize döndük.

Globus tan daha önce güzel çek biraları almıştık.
Bunları açıp biraz keyf yaptık.
Akşam doğru dürüst bir yer olarak Ayşe nin dünden gözüne kestirdiği bir lokantaya gidelim dedik ..
Yerin adı her ne kadar Pizzacı olarak duruyorsa da aslında çok şık bir italyan lokantası.
Kendimize bir ziyafet çektik.
Bu seyahatte yediğim en iyi et yemeği idi diyebiliriz.
Bilahare otelimize döndük.
Bu gece Bingen' de son gecemiz ve yarın kısmetse üçüncü şarap yoluna geçiyoruz.
Genel bir değerlendirme yaparsak 2.şarap yolu birincisi ile kıyaslanmayacak kadar farklı ve daha güzel...
Bir kere buradaki tüm kasabalar şarap yolu konseptinde ..
Orta çağ kasabaları ve Fransa'dan farklı olarak Ren kıyısında çok fazla Şato / Kale var..
Bu konum nehir kıyısında dolaşırken insana çok keyifli ve huzurlu manzaralar sunuyor.
Bana göre bu yöreye ayırdığım 2 gün az oldu.
Her gün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:

Bugün yapılan toplam KM:170

Tot: 0.089s; Tpl: 0.012s; cc: 13; qc: 27; dbt: 0.0389s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb