Let do Ho Chi Minh


Advertisement
France's flag
Europe » France
December 6th 2013
Published: July 12th 2017
Edit Blog Post

Geo: 48.8566, 2.35097

Ráno jsem vstal první a vydal se pro snídani. Marti si přála vafle s kafem. Naštěstí jsem obojí našel na rohu naší ulice a i přes zákaz nošení jídla na pokoj jsme si dali společně snídani v posteli. Trochu jsme to neodhadli s časem, takže jsme pak na letiště trochu spěchali. Naštěstí jsme nakonec vše stihli jak jsme potřebovali. Na bordingu jsme byli jako poslední a teprve až tam zjistili, že by měli naložit i naše batohy. Naštěstí vše dobře dopadlo a my vyletěli. Miluju Martinku takhle na palubě letadla a najednou.... No let to nakonec nebyl moc příjemný. Před námi rodinka s malým řvoucím dítětem a za námi postupně nasávajíci až totálně ožralý Patric, francouzký idiot. Poslední část cesty bylo dost utrpení, protože mi ten vůl pořád sahal na hlavu a mně se to fakt moc nelíbilo. Byla chvíle, kdy jsem se už málem neudržel, ale nakonec si ho jeho kolegové trochu uklidnili.

Advertisement



Tot: 0.036s; Tpl: 0.008s; cc: 7; qc: 27; dbt: 0.02s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb