CANNES

September 6th 2008
Published: October 27th 2014

BIOT-CANNES-BIOT

GÜN 71 Günlerden Cumartesi
Sabah
yine güzel uyandık.
Duşumu aldım.
Tüm elektriksel işlerimi hallettim.
Seyahatin sonuna doğru artık bazı işler meleke kazanıyor.
İşlerimizi tamamladıktan sonra aracımızı yükledik zira bu geceyi sahilde geçirme kararı aldık.
Sahilde menemen testisi gibi dizilmiş 100 den fazla camper görünce biz de deneyelim dedik.
Bütün günü plajda ve mümkün olduğu kadar gölgede kalarak geçirmeye gayret ettik.
Öğlen, bizim geveze Jacques imkanlarından yararlanarak beslendik.
Ayşeciğim özellikle bira yı içince güzel bir uyku kaçınılmaz oldu.
Ben Şahbazın yerini iki kez değiştirdim.mümkün olduğu kadar iyi yerlere taşıyorum.
Akşam üstü Cannes a gitmeğe karar verdik.
Cannes, Fransa'nın güneyinde yer alan, Fransız Rivierası'nın en ünlü şehirlerinden birisidir.
Alanı 19,62 km², 2007 verilerine göre nüfusu 70.000'dir.
Özellikle yaz ayında ve Cannes Film Festivali zamanında, kalabalıklaşan şehir lüks ve zenginliğiyle de tanınır.
Trenimize bindik vukuatsız Cannes'a indik.
Gerek ben, gerekse Ayşe, gençliğimizde buralara gelmişiz.
Ben Croisette denilen yerde, 10-15 gün kalmıştım.
Sahillerde üstsüz güneşlenmelerin başladığı yıllarda....
Cannes, çok küçük bir yer olduğundan ve fazla görecek bir şey olmadığından hemen sahile indik ( ünlü La Croisette)
Tüm ünlü otellerin önünde fotograflar çekildi.
Carlton hala bütün ihtişamı ile sahilin sembolü olarak duruyor.
Yıllar önce sabah kahvemi içtiğim yer olarak, nostalji rüzgarları esiyor..
Daha sonra arka sokaklarda, civcivli bir meydan bulup oturduk
Ben midye üzerine ihtisaslaşırken, Ayşecik Lazanya tercihini kullandı.
Yemekten sonra, yolda iki bira alarak istasyona döndük.
Neredeyse hobo olduk zira biraları açıp istasyonda içiyoruz tüm gençler gibi...

Her gün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:

Şu anda Hava Durumu :

Bugün Katedilen KM :3 Kümülatif :13807

Tot: 0.467s; Tpl: 0.011s; cc: 14; qc: 47; dbt: 0.2429s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb