DINLENIYORUZ


Advertisement
France's flag
Europe » France » Languedoc-Roussillon
May 21st 2011
Published: January 5th 2015
Edit Blog Post

Geo: 42.7833, 3.03333

GUN 22 Günlerden CUMARTESİ

Yerimiz fazla güneş alıyor...
Sabahleyin, en az 2 km yürüyerek ,idare binasına geldim ve yerimi değiştirmek istediğimi söyledim.
Burası değişik bir yer ...karavanlar için az yer var ve tüm ağırlığı bungalova kaydırmışlar...anlaşılan para orada...
Daha gölgeli ve kapıya daha yakın bir yer verdiler.
Acilen toplandım ve yeni yerime yerleştim..
Sevdim burasını...
Kahvaltımızı yaptık ..
Bugün, tüm gün, dinlenip tembellik yapmaya karar verdik..
Narbonne-Perpignan programını yarın yaparız dedik...
Öğlende elimizdekileri tükettik...
Stokları sıfıra indirdik( içki ve meşrubat hariç )
Daha sonra havuza gittik.
Gerçekten dev bir havuz yapmışlar..
Ayakkabı ile girmek yasak
Ayakkabı, yada terlikleri dışarıda ki tereğe koyuyorsun...
İyi de ,biz Müslümanız be kardeşim ....camiye bile gitsek netice de gözümüz ayakkabı da olur ...
Nasıl olacak bu ?
Gözümüzü karartıp güvendik Fransız milletine ve terlikleri kapıda bıraktık...
İşkence bitmiyor ...
Kapıdan girerken , seni bir güzel zoraki yıkıyorlar...
Ama daha hazır değiliz ki ...
Şartlayıp şurtladıktan sonra, sizi havuz sahasına salıyorlar...
Gerçekten bal dök yala ...
Güneşin altına halı gibi serildim..
Çocuk bağırtıları adama rahat vermiyor, fakat gerçek palmiyeler altında, çimene yayılıp yatmak bayağı keyifli ...
Hani turizm reklamı filmlerinde sana satılan ortam var ya..
Palmiye,çivit mavisi havuz,buğulu bardakta margarita ve kenarında küçük bir süs şemsiyesi ...
İşte aynısı ve hepsi burada,bir arada...
Akşama kadar havuz-çimen ikilisini izleyerek yattık.
Ben biraz kızarmışım...
Havuzdan çıkarken baktım...terlikler orada beni bekliyor..
Şaşırdım, ama belli etmedim...
Helal olsun Fransızlara ...ben, benim çakma croc'lar gitti diye endişeliydim...
Tenezzül etmemişler
Belki de Çin malı olduğunu anladılar diye düşünüyorum ..
Yerimize döndük..
Sunulan imkanlardan yararlanarak, bize tahsis edilen banyodan yararlandık..
Saat 19:00 gibi havuz kenarında ki cafeye kurulduk...
Bir yandan soğuk biralar bir yandan internet ...iyi gidiyor ...güzel dinleniyoruz...
Bir süre sonra ,restaurant'a geçtik..
İşleticiler pek sıcak insanlar ...
Türk olduğumuza inanmıyorlar...
Onların da hayalinde Türkiye ye gitmek varmış..
Bize şaşırıyorlar ....güzelim Türkiye sahilleri varken buralarda olmak ne hesap ?
Ben sadece sırıtarak kafamı bilgece sallamakla yetindim ..
Bu akşam bize , Moules Marinieres 'i önerdiler...
Uyduk ve yanında 1 LT şarabı iyi ettik..
Güzel yapmışlar keratalar ..
Öyle kamp restoranı gibi değil ..bayağı derli toplu bir mutfakları var
Sonra yerimize döndük..
Uzaklarda millet kuduruyor..Şarkılar müzik gırla gidiyor...
"Gigi L'amoroso" çalınca, artık Ayşe'yi tutmak mümkün değil...
Kaynağını bulalım dedik ve sahile doğru yürümeye başladık..
Ayşe için uzun sayılacak bir menzil katederek, deniz kıyısında çok güzel bir clup'e vardık.
Cayırtı buradan geliyor..
Kapıda kibar giyimli bir kadın, bize nazikçe "düğün" olduğunu hatırlattı..
Tuh be !!! kısmete bak..
Yarın akşam beklediğini söyledi ve biz kös kös o yolu tekrar geri döndük..
Daha önce de yazdım, bu kaldığımız tatil köyü, devasa bir yer.
Sahile varmak için en az 2 km yürümen gerek...
Geri dönünce hırsımızı viskiden aldık..şişeyi bitirip yattık.

Günün videosu aynen şöyle :


NOT :Esasında kaldığımız yer Toreilles diye bir yer ...fakat haritada yeri algılamadığından ,bize en yakın yer olan. Barcares 'i işaretledik..(5 Km )
Bu seyahat sitesi meraklı ...ille de neredesin diye soruyor ...bilgilerinize ...

Advertisement



Tot: 0.121s; Tpl: 0.012s; cc: 12; qc: 33; dbt: 0.0413s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb