Trabento diary

June 30th 2008
Published: June 30th 2008

26.Juni Torsdag

Vi vokna rimelig tidlig dagen derpå.. halvparten av folka hadde allerede stikki og resten lompa rundt, rydda litt og var fylle sjuke... så vi pakka sammen, takka for kvelden og dro mot nermeste strand for å ete frokost... det stemmer, den andre pizzan.. jeg fikk meg tilogmed en morra pils.. ikke værst det heller... vi hadde egentlig tenkt å dra litt sørover til et sted som het Crozon for å bade og kansje tilogmed surfe litt.. eller noe lignende... men bestemte oss rimelig fort for at det var uaktuelt... på dette tidspunktet følte vi oss ikke akkurat freshe, etter 3 netter i telt og bading i salt vann, så en god dusj ble fort første pri... Strebozz hadde allerede fiksa en soffa til oss i Rennes, som bare var et par timer unna, men vi hadde fått anbefalt på det sterkeste av vår kommende vært, Cyrielle, å dra å besøke "den rosa granitt kysten" som vist nok skulle være fin... så vi la kursen ditt over... dagen var solfylt og varm, som alle de andre har vært og et par timer senere var vi fremme på kysten og fant oss et sted og spise lunch... og ja, det er helt korrekt... pizza nr 3 sto for tur... 45 min seinere var vi på turistkontoret, 30 min etter det igjenn var vi på den berykta rosa kyst saken.. og det var faktisk ganske fint.. andrebozz fikk tatt ganske mange pene landskaps bilder og jeg tassa etter... det var rundt her jeg begynte å bli litt små gretten og irritert.. irritert på alle de jævla feite turistene som vagger rundt med buksa lang opp i rasshølet og til en hver anlending pisser inne i en eller anna mange tusen år gammal grotte som absolutt ikke skal pisses i... asså jeg mener, hva faen er det de pisser i grotta for?!? lukta går jo ikke bort!!! piss i en busk som fuckings jævla normale folk, eller gjøre i buksa og ta det med deg lukta vidre for faen... men neida, en etter en toger inn i ei ruin krok og urinerer i litervis... og så kommeri haltende og blide ut igjenn for å gjenopta synkronvagginga si.... fytte rakkern... så... ja... dette forble et hett tema til den dag i dag(30.Juni), og vil nok fortsatt være det turen ut.. om ikke lengere... jævla tjukke turist helvetter.. så vi gjorde det eneste riktige og kjørte derfra med Prodigy musikk dunkende på max volum og skikkelig "fuck you" attitude skrevet i trynene våre, som ordentlige drittunger skal ha... et par grisete forbikjøringer og stygge blikk senere, føle vi oss meget bedre... nå var det straka veien til Rennes og en varm dusj... det som møtte oss der et par timer senere var noe jeg ville kalt et "projects" lignende bolig område.. et par drit store blokker med massevis av "flerkultur", som man sier.. ganske stilg nabolag.. Vi fant fort fram og kom oss in og hilste og snakka og dusja og drakk vin, osv, osv.. Cyrielle var ei jente strebozz hadde møtt på turen sin i Usa, veldig hyggelig og kul jente som tok oss imot med åpene armer... vi mat og vin... jeg elsker den delen.. hehe.. ei vennie kom bort og vi alle dro på ei salsa club som hu pleide å danse på.. stilitge saker... det var et stappfult lite lokale, et type bydelshus, hvor det var danse skoler for både salsa og rock... så alle der dreiv å dansa heftige par danser.. untatt meg og streboy da... vi er ikke akkurat noen salsa dansere... men hyggelig var det.. ut på pub seinere og natt buss hjem... morro det..

Tot: 0.086s; Tpl: 0.01s; cc: 15; qc: 45; dbt: 0.0614s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb